AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Noe som funker for å fjerne de.Blir veldig glad for svar.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Noe som funker for å fjerne de.Blir veldig glad for svar. glykolsyre i hudpleieprodukter kjøpt på hudpleiesalong. (md formulations, exuvianse, jan marini...) viss det er røde merker, dype arr eller furer er vanskelige-da laser.
Wonders Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 skal til hudspes. og snakke om laser jeg. Vil ikke se ut som en kjøttkake når jeg blir 50 år og huden begynner å zægge
lillelilje Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Hvis du ikke lenger har aktiv acne, kan du ta syrebehandlinger på klinikk. Dette er ikke det samme som syrebehandlinger hos hudpleier. Man ser ut som et forbrent fyrstikkhode de første dagene, så flasser man av gammel hud som man må klikke av med saks. Så etter litt over en uke er du fin igjen Hvis du fortsatt har aktiv acne kan du ta laserbehandlinger først for å kvitte deg med kvisene. Jeg tok mine hos Ellipseklinikken og er kjempe fornøyd! Både røde merker og "dype groper" forsvant.. ikke alle riktignok, men det ble virkelig mye bedre. Tenkte jeg skulle ta en behandling til når det nærmer seg vinter igjen. Gode produkter er selvfølgelig også et must! Jeg liker godt MD Formulations Continuous Renewal Serum, innbiller meg at den gjør huden finere over lenger tid Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå