Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omveltningen til høst har gjort hendene mine veldig tørre. Heldigvis sprekker de ikke opp, men de er røde og flasser litt, og har virkelig tørr overflate når jeg kjenner på dem. Neglebåndene mine har også blitt veldig tørre, og er på en måte fremtredende hvite og flassete, om noen skjønner hva jeg mener. Vil jo ikke dra i huden og lage sår heller, så trenger noen gode produkter; har prøvd L'Occitane, Body Shop, Clarins og Biotherm uten større hell, hendene føles jo litt bedre der og da, men ikke noe mer. Har noen tips til et par gode produkter? Tror jeg trenger en håndkrem og et eget produkt til neglebåndene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til eksemhendene mine bruker jeg en krem som heter Karbamidkrem 10%, kjøpes på Apoteket. Har følelsen av å ha prøvd stort sett alt av håndkremer på det norske markedet, men kommer alltid tilbake til denne. Uparfymert og uten parabener. Trekker fort nok inn (på meg) til at den fint kan brukes som håndkrem, og fukter godt.

På neglebåndene bruker jeg enten en olje fra OPI eller Crème Abricot fra Dior.

Skrevet

Oliva håndkrem fra apoteket (desverre ikke alle apotek som fører denne..)

Den er den aller beste jeg har prøvd! Den er uten parabener, mineralolje og silikoner! Kun naturlige ingredienser, noe hvertfall jeg foretrekker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...