Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så i avisen at de søkte etter hårmodeller til et frisørkurs nå i helgen. De søkte etter modeller i alle aldre. Jeg har ikke vært hos frisøren på evigheter og kunne tenkt meg å forandre håret. MEN jeg vet ikke om jeg tør. Vet ikke hva jeg går til. Det virker litt skummelt liksom..

Hadde dere turt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg at jeg hadde. Hår er hår, det vokser ut igjen.

Skrevet

Ja, det er sant det. Det vokser ut igjen :)

Skrevet

Om det er til oppsett av hår er jeg game. Ikke om det er til klipp og farge.

Skrevet

Det hender at du kan komme med småønsker selv, eller ønske om å hvertfall ikke klippe av lengden. Det kommer jo helt an på hva slags kurs det er. Sist jeg satt hårmodell var det bare for oppsats, og det var kjempe gøy! Som regel er de jo flinke til å se hva du kler og kanskje du ender opp med noe du aldri hadde tenkt på :) Så jeg sier, Go For It! :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordna gikk det ?

jeg var selv hårmodell for 2 år siden, jeg hadde hår langt ned på ryggen, med blonde/honning og lysebrune effekter i det. Gikk på frisørutdannelse så var på en måte nødt til å være med på dette, da jeg var ferdig hadde jeg kort ( over hårfeste) hår, med oppklippt bak, det var knallrødt med lilla striper i luggen, fikk også kleopatra lugg. Altså den stive, harde.. Jada... jeg sparer enda.. :gjeiper:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg fikk litt vondt i magen da jeg leste dette! Jeg holder på å spare selv og kan bare tenke meg hvor utrolig kjipt det må være å plutselig gå fra laangt hår til nesten ingenting :P

Det var vondt ja, fryktelig vondt !! :gjeiper: jeg sparer enda, har kommet til litt over skuldrene nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...