Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er slutt mellom meg og min kjære, vi nærmer oss 30. Det var han som gjorde det slutt. Jeg har sagt jeg vil bli sammen igjen. Men vi vil ha en fin periode der vi har det bare "enkelt" og fint, at vi ikke bor sammen og ikke er kjærester. Han vurderer utlandet for mer skole, flytte tilbake til hjembyen, osv. Han har en del valg og ta. men følelsene våre er der.

Vi har begge sagt vi ikke er på utkikk etter noen andre, og at tiden fremover skal brukes på å prøve å "finne ut av ting". Jeg vet hva jeg vil, det er han som tenker og tenker.

Nå har det seg sånn at jeg har kysset en annen. Denne personen er jeg virkelig ikke tiltrukket av. Han ser bra ut, men han er ikke min type, og jeg skjønner rett og slett ikke hva som skjedde. Jeg tror jeg trengte nærhet, det at noen bare "måtte ha meg".

Jeg er jo singel, og det er min eks som ikke vil bli sammen igjen ennå. Men jeg føler meg drit.

Om jeg forteller han dette så blir det absolutt ingen fremtid på oss. Men kommer dette til å spise meg opp eller er det mulig å gå videre og at jeg slår meg til ro med at det bare bekreftet mine følelser for min eks/kjære?

Jeg vil ikke være med noen annen mann enn min eks. Av natur er jeg kanskje det som kalles brutalt ærlig. Men skal man være ærlig for en hver pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ubetydelig. Ikke fortell det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...