Mirmild Skrevet 1. oktober 2010 #1 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er interessert i en knallbra mann, vi jobber sammen og treffes ofte, flørter og har det gøy, men jeg er så usikker på hvordan jeg skal ta det videre! Hva i all verden skal jeg gjøre? Han er kjekk og sjarmerende, populær og sosial. Vi har det veldig gøy sammen, og det hender vi gjør ting sammen bare vi to, både i jobbsammenheng og utenom. Men selv om vi flørter og tøyser, så har det aldri blitt "romantisk stemning" mellom oss. Jeg tør ikke helt ta steget og legge kortene på bordet, å si at jeg er interessert i noe mer, for jeg er redd det kan bli ubehagelig på jobben hvis han ikke reagerer positivt på det. Har til og med sjekket ut hvordan man sjarmerer en mann med hans stjertegn - SÅ desperat er jeg etter å finne en vei inn. Jeg er 30 år, og han er ti år eldre, så det er ikke noe fjortis-crush heller. Jeg burde jo vite hva jeg skal gjøre! Men jeg er helt lost denne gangen... Hjelp? PEP-talk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faust Skrevet 1. oktober 2010 #2 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er interessert i en knallbra mann, vi jobber sammen og treffes ofte, flørter og har det gøy, men jeg er så usikker på hvordan jeg skal ta det videre! Jobber sammen.. kan ikke det bli litt problematisk? Vel, uansett, du må bare sørge for at dere havner i situasjoner hvor han kan ta initiativ. Han er ingen ungfole, så han vet hva som foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg lurer på noe av det samme. Har truffet en fyr på jobben (stor avdeling, så vi treffes ikke hver dag/jobber ikke samme tidspunkt hver dag, så tror ikke det er noe problem å jobbe sammen) jeg begynner å føle noe for, han virker ikke helt uinteressert, men tror han har øyne for en annen dame, som nok er mer "på" enn meg. Hvordan kapre han? Jeg er så dårlig på flørting og initiativ.. :/ Er så redd for å virke deperat osv eller at det blir pinlig hvis han ikke er så interessert :rødme: Vi må vel kanskje bare kaste oss ut i det TS? Så får det gå som det går. Vi lever jo bare en gang! Men det er ikke lett..det er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirmild Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jobber sammen.. kan ikke det bli litt problematisk? Vel, uansett, du må bare sørge for at dere havner i situasjoner hvor han kan ta initiativ. Han er ingen ungfole, så han vet hva som foregår. Det ville ikke være et problem på vår arbeidsplass, ikke formelt i alle fall. Det er flere på samme sted som er og har vært par, så det burde gå helt fint. Ellers så skjønner jeg hva du mener med å gi ham mulighet til å ta initiativ. Men hva om han tenker det samme som meg? Vi har kjent hverandre lenge og har alltid hatt en god tone, jeg må liksom gjøre NOE for å vise at jeg har "endret innstilling". Som sagt har vi flørtet mye i en kameratslig tone, trikset nå er å rydde unna det kameratslige og flørte for real. Jeg føler meg litt som gutten som ropte "Ulv,Ulv!". Skjønner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirmild Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg lurer på noe av det samme. Har truffet en fyr på jobben (stor avdeling, så vi treffes ikke hver dag/jobber ikke samme tidspunkt hver dag, så tror ikke det er noe problem å jobbe sammen) jeg begynner å føle noe for, han virker ikke helt uinteressert, men tror han har øyne for en annen dame, som nok er mer "på" enn meg. Hvordan kapre han? Jeg er så dårlig på flørting og initiativ.. :/ Er så redd for å virke deperat osv eller at det blir pinlig hvis han ikke er så interessert :rødme: Vi må vel kanskje bare kaste oss ut i det TS? Så får det gå som det går. Vi lever jo bare en gang! Men det er ikke lett..det er sikkert. Det som i alle fall ikke er lett, er å få ham til å legge merke til deg i mengden hvis du ikke tar initiativ! Jeg er liksom litt forbi det stadiet, men har strandet på neste trinn - hvordan gå videre fra flørting til noe mer... Det er heller ikke helt lett å være jente og skulle ta initiativ til neste steg, jeg føler liksom at det ikke er "min jobb", men hvis jeg ikke tar ansvar for oppgaven, så vet jeg ikke om det kommer til å skje. Det finnes jo mange menn som trives med at damene tar initiativet, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faust Skrevet 1. oktober 2010 #6 Del Skrevet 1. oktober 2010 Spør om han vil overnatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirmild Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 1. oktober 2010 Spør om han vil overnatte. Godt tips, dette ville være min normale fremgangsmåte, men det blir litt for aggressivt i denne sammenhengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #8 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er dere veldig fysisk når dere flørter eller er det for det meste verbalt? Du kan jo ta litt mer på han, eller masse på han, alt etter som:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faust Skrevet 1. oktober 2010 #9 Del Skrevet 1. oktober 2010 Se en skummel film med han da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirmild Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er dere veldig fysisk når dere flørter eller er det for det meste verbalt? Du kan jo ta litt mer på han, eller masse på han, alt etter som:p I utgangspunktet har vi bare flørtet verbalt, men jeg har prøvd å "oppgradere" til litt fysisk også. Klarer ikke helt å tolke responsen jeg får på mine spede forsøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirmild Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 1. oktober 2010 Se en skummel film med han da.. Ikke film tror jeg, men kanskje jeg kan ta ham med til et skummelt sted og se om det mannlige beskytter-instinktet slår inn når jeg begynner å bli nervøs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 1. oktober 2010 #12 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tror du skal legge bort stjernetegnbøkene og "menn er fra mars kvinner er fra venus" og bare ta initiativ selv. Hvorfor må det være hans jobb? Det er jo du som er forelska. Be han ut, sjenk han full, gå over grensa. Du gjør det bare relativt klart at du er interessert (uten å fri helt enda), og så er hjulene i gang. Du har vel en viss anelse om det er gjensidig eller ei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå