Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel vel. Vet egentlig ikke helt hva jeg ønsker å oppnå med denne tråden. Håper kanskje at noen sitter med et fantastisk triks i ermet.. :ler:

Jeg bestilte sko fra England over nett. Jeg har sikla på de dritlenge, og synes de er såååå fine! Kjøpte de endelig, og de kom i posten idag. De er en anelse for lange... Vurderer om jeg skal sende de tilbake og bestille de en str mindre, men er redd(/tror at) de kommer til bli for små. De sitter ganske støpt på foten i bredda, kan liksom ikke bli noe trangere, men hælen glipper.

Vær så snill å si at noen har et lurt triks for dette problemet...? Må da være flere enn meg som har korte brede føtter, og noen har vel funnet metoder for å kunne bruke sko som blir litt for lange....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cupcakes
Skrevet

jeg kjøpte et par sko i fjor sommer, de passet egentlig perfekt men de glippet i hælen. hun damen i butikken viste meg da en sånn mini gelepute såle ting som vare til å legge under hælen, og det funket hvertfall for meg, kanskje du kunne prøvd noe sånn? :)

prøvde å finne noe link til det, men det gjorde jeg ikke. men de pleier å ha de i de aller fleste sko butikkene :)

Skrevet

Oi, takk! Det skal jeg prøve!!! Håper det funker!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...