Gjest heksa Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Kanskje jeg poster dette feil sted nå men det får så være! Vi skal holde Halloween fest hjemme hos oss iår. De blir 5-6 barn og ca like mange voksne. Noen som har ideer til mat, drikke, evt. leker, en skummel historie og pynting generelt` GLAD for ALLE tips! Barna er 4-5 år.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Noen tips jeg kom på i farten: - Lag muffins med sjokoladeglasur (brun), lag bein og fest på av lakrissnorer, 2 øyne av små sjokoladepletter e.l. - Kjøp noen ekle plastdyr i lekebutikken og legg i saftmuggen - Kjøp "spindelvev" og heng godteriedderkopper i
Gjest heksa Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Noen tips jeg kom på i farten: - Lag muffins med sjokoladeglasur (brun), lag bein og fest på av lakrissnorer, 2 øyne av små sjokoladepletter e.l. - Kjøp noen ekle plastdyr i lekebutikken og legg i saftmuggen - Kjøp "spindelvev" og heng godteriedderkopper i Takk for gode tips:) Noen som vet hvor en får tak i spindelvev?
Seka Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Kanskje jeg poster dette feil sted nå men det får så være! Vi skal holde Halloween fest hjemme hos oss iår. De blir 5-6 barn og ca like mange voksne. Noen som har ideer til mat, drikke, evt. leker, en skummel historie og pynting generelt` GLAD for ALLE tips! Barna er 4-5 år. Sjekk ut trines mektige matblogg ! :D Tipper hun har lagt ut noen ideer, evt legger ut... Hun er kjempeflink! Bare pass på å ikke ta helt av på sukkerfronten på barna...barn+sukker = stress...
Gjest Aria. Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Bor du i Oslo? Ta deg en tur innom Mye morro på Manglerud Sentret, eller Standard, som ikke ligger så langt fra Steen og strøm. Der har de MASSE halloween dekorasjoner. MASSE Lykke til
Frøken Blå Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Du kan kanskje finne noen morsomme oppskrifter her. Nille selger mye Halloween-stasj til en rimelig penge.
SummerJoy Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 Masse svarte og oransje kubbelys, ballonger i samme farger, skummel pynt (spøkelser, edderkopper, spindelvev osv), gresskar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå