AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Føles det så mye bedre når jenta er motsatt vei, eller er det en dårlig unnskyldning for å ikke se den andre?
Damien Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Det kommer vell litt ann på. For meg er dette favorit stillingen da jeg er en rumpe mann Så det gir meg en fin utsikt over godsakene.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Jeg er jente, så det er kanskje ikke mine meninger du vil ha, men jeg liker best omvendt cowgirl
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 hadde omvendt cowgirl med en mann med litt bøyd penis nedover. Var vist fordi det ble bedre den veien siden han var bøyd. Men syns originalen er bedre
Damien Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Når damen sitter oppå og rir deg,Men med ryggen til
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg og er assman, får kjempetenning når jeg får full utsikt/innsyn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå