Gjest Katee Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Er det mulig å skjule (bare) statusmeldinger for noen FB-venner eller må jeg bare la være å oppdatere statusen min? Jeg har gitt noen begrenset adgang til profilen min, der de f.eks. ikke kan se tavla mi, men de kan fortsatt se statusen min (men har ikke mulighet til å kommentere den). Trenger ikke at mutter'n får med seg alt nå som hun har kavet seg inn på Facebook
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Før du trykker på "del" etter at du har skrevet statusen, kan du trykke på hengelåsen, og deretter "tilpass". Da kommer det opp et vindu der du kan velge hvem som ikke får se statusen
Gjest Katee Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Å ja! Det er jo sant! Takk!! Fantastisk! Tusen hjertelig!
Gjest Awsome Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Du kan også gå på personverninnstillingene - tilpass og deretter se på "mine innlegg" (den er øverst).
aline Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 jeg har laget en gruppe mennesker som har minimal innsyn på min fb, de ser ikke status, ikke wall, ikke bilder eller noe slikt. Er veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå