AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Å som jeg savner å bli slikka til orgasme...og at han trenger inn i meg etterpå! Da tar det ikke lang tid før jeg kommer skikkelig hardt. Men han liker det ikke...syns det er ekkelt, og dessuten er han absolutt ikke noe flink til det. Har vært sammen lenge, og det blir nok oss to, så jeg får bare tenke tilbake på alle de som har slikka meg ordentlig gjennom tidene og bare leve uten.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Spør ham hvorfor han ikke liker det, se om det er noe dere kan jobbe med.
Envy Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Så utrolig kjedelig da! Kanskje prate med han om det, fortelle at du virkelig skulle ønske han kunne gjøre det. Kanskje gjøre en liten byttehandel, du gir han en blowjob, han gir deg en sleikejobb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Utrolig kjedelig sexliv uten å kunne bli slikket da..
Daniel84 Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Hvorfor liker han det ikke? Han kan vel lære seg det som alle andre. Ingen er verdensmester med en gang
Gjest Xelle Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Ikke alle som liker smaken. Ikke press han hvertfall, det er ikke noe hyggelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå