AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Hei. Jeg bare lurer på om barna deres bruker en mellom ting mellom joggesko og vintersko (mellomvarm høstsko?) nå på høsten, istedetfor å gå direkte over fra joggesko til vintersko?
skruf Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg kjøpte viking goretex-sko til frøkena mi som hun kan ha nå utover høsten. De er en melomting mellom joggesko og høye, tykke vintergoretexsko. Synes joggesko blir for kaldt om morgener og ettermiddager, er bare 1g her om morgenen nå. Mens jeg synes skikkelige vintersko er for voldsomt igjen før det blir vinter.. De vikingskoene jeg kjøpte kan og brukes til våren når en venter på varmere vær og lettere joggesko.
Gjest Mamma Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Vi har noen høstsko fra Ecco. De er høyere enn jobbesko, men ikke foret som vinterskoene. Synes også joggesko er litt kaldt nå, spesielt om morgenene. Bor i Bergen så vi trenger noe som er vanntett. De vi har er Gore tex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå