AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg bor ikke i samme land som henne så kan ikke gi hva som helst. Noen tips til hva jeg kan gi henne?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Litt mer info kanskje? Utifra det lille du skriver, så kan du vel egentlig bare kjøpe hva som helst som kan sendes... Vi er jo ikke tankelesere heller.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Nei jeg har da ikke sagt at dere er tankelesere heller jeg :/ Jeg bare har ingen forslag, og synes det er vanskelig. hadde jeg hatt en pekepinn så hadde det vært greiere men det er det ikke.
Wonders Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 (endret) http://www.bladkongen.no/ her kan du betale, og hun får noe i posten. Om du mener ting og tang er ikke det lett å sende i posten. Posten norge bedriver mye tyveri osv. Inn under JULEN 2010 her på kg ligger det oxo mange fine forslag. Koselig at du tenker på henne da Endret 30. september 2010 av Wonders 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Takk for forslag Wonders : ) kanskje lettere å ta noe ikke-fysisk ja. Da fikk jeg en ide
MissStiles Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Jeg lagde en fotobok med bilder av en reise jeg og min bestevenninne tok sammen. Det er en del av bursdagsgaven hennes. Så hva med en fotobok med bilder av forskjellige minner?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Hun er vel ikke en SÅ god venninne hvis du ikke klarer å finne en gave? Jeg har aldri hatt problemer med å finne gaver til mine venner, rett og slett fordi jeg kjenner dem godt nok til å vite hva de hadde satt pris på. At hun bor langt unna har vel ikke så mye å si, bortsett fra at det kanskje er litt upraktisk å kjøpe noe som vil koste mye i frakt på posten.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Jo hun er en så god venninne. Noen har mer vanskelig for å kjøpe gave enn andre... og noen mennesker er ikke flinke til å si hva de ønsker seg heller Flott at du ikke har hatt dette problemet da.. jeg har det med samboer også jeg, så da er det vel meg det er noe galt med. Rart at det kan komme triste følelser ut av et slikt spørsmål som jeg hadde Takk til dere som har gitt tips.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Hun ble 27. Jeg har kjøpt gave nå, ha en fin helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå