Foods of Norway Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Enkelt og greit; drømmer du ofte om jobben din? Eg gjer det fleire gongar i veka. Synast egentlig det nesten er litt travelt. Er jo heilt sliten når eg vaknar Det kan hende det er litt voldsomt no, sidan eg begynte i ny jobb for 1,5 mnd sidan. Men eg drømte ofte om jobben før og, og då hadde eg ein veldig enkel og lite tankekrevjande jobb i 8-9 år.
Gjest Iah Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Nei, jeg kan faktisk ikke huske at jeg har drømt om jobben en eneste gang.
maddie88 Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Heldigvis ikke. Det er slitsomt nok a sta bak resepsjonen i et busy London hotell uten at jeg skal gjore det inni hodet mitt nar jeg ikke er pa jobb ogsa
Pingting Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Har gjort det et par ganger når jeg har hatt ny jobb og det har vært mye å sette seg inn i. Da jeg begynte som postbud våknet jeg av at det surret navn, adresser og oppganger rundt og rundt i hodet, da jeg begynte på butikk var det PLU-koder (koder som brukes på bl.a. frukt og grønt) som kvernet rundt. Men det har ikke vart lenge, heldigvis. Høres slitsomt ut å drømme om det flere ganger i uka, men den er jo fortsatt ganske ny. Gir seg sikkert etterhvert!
Bintou Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Jeg gjør det en del. Det er de samme kundene som ringer og maser i drømmene mine Også driver jeg alltid og tuller og gjør teite feil. Har jobbet her i ett år og 4 mnd'er nå Tar vel slutt snart?
Wonders Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Kanskje litt i perioder når vi har sinnsykt mye å gjøre, at jeg kommer for seint osv
Cumulus Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Hoho, jeg drømmer mye om jobben ja! Jeg er lærer på videregående og underviser mange forskjellige klasser. Spesielt i starten på hvert skoleår drømmer jeg at det er en klasse jeg har glemt å undervise. Da må jeg sette meg opp og tenke gjennom timeplanen min før jeg kan sove igjen. Av og til drømmer jeg at jeg har noen elever sovende i huset, da tar jeg meg gjerne en runde på soverommene for en opptelling. Finner som regel bare mine egne barn. Veldig slitsomme drømmer!!!
Gjest Mahareth Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Jeg drømmer en del om jobben. Oftere om noe som har sammenheng med jobben enn om selve jobben. Irriterende som fy, har forsovet meg mer enn 1 gang pga at jeg har "jobba i hele natt"
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 ja jeg drømmer ofte om jobben. jobber i kantine og drømmer at jeg er på jobb men det er ALLTID mørkt ute i drømmene. er jo alltid dagslys når jeg er på jobb minus et par timer om morningen midtvinters. er koselige drømmer og er ekstra kos at det er mørkt ute, føler jeg i drømmene. vet ikke helt hvorfor
Tussilago_2 Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 drømmer masse om jobben, alt fra enkle feil som kan ha blitt gjort til at det er super travelt osv. Er som regel sliten etter disse drømmene (er utslitt etter vanlig jobb også...)
tomgang Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Jeg har heldigvis - får jeg vel si - aldri drømt om jobben. Men det kunne vært artig og se hvor forkakla verden det hadde blitt
Julebrus Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Jeg gjør det ofte. Litt kjipt å være en hel arbeidsdag på jobb, og så våkner jeg og ser at det bare var en drøm, og så må jeg dra rett på jobb igjen.
Meaty Skrevet 30. september 2010 #15 Skrevet 30. september 2010 Ja, jeg drømmer ganske ofte om jobben. Jeg jobber i butikk, og nesten uten unntak går drømmen ut på at kundene ikke vil forlate butikken etter stengetid. Skikkelig ekkel drøm, jeg blir stresset av det! Jeg kan tenke meg denne drømmen kommer fordi jeg hater når kundene stormer inn to minutter før stengetid, og så tar seg gooood tid til å gå gjennom hele sjappa, selv om vi gjør dem oppmerksomme på at vi stenger. Dette skjer særlig på lørdager, når de finner ut at de skal ha seg litt smågodt og må ta en av hver av de 90 sortene vi fører...
Gjest Bloodless Skrevet 30. september 2010 #16 Skrevet 30. september 2010 Det har hendt, ja. Vet ikke hvorfor, men jeg gjør som regel noe feil i drømmene, eller forsover meg. Dårlig selvtillitt? :gjeiper:
Gjest Xelle Skrevet 30. september 2010 #17 Skrevet 30. september 2010 Hender naar det er travle perioder paa jobb. Det hjelper virkelig ikke paa...dumme hjernen.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #18 Skrevet 30. september 2010 Drømmer ofte om jobben, ja. Om man bare kunne husket på å stemple inn ved begynnelsen av drømmen så man fikk litt overtid ut av det. Natt-takst og greier
Whisper Skrevet 1. oktober 2010 #20 Skrevet 1. oktober 2010 Jaja, drømmer ofte om jobben. Ofte har varene jeg jobber med forandret seg til gullrøtter i drømmen og at jeg kommer for sent inn etter lunsjpausen. Det jeg jobber med har jo ingen ting med gullrøtter å gjøre, men å komme for sent er en reel frykt noen ganger da. Før jobbet jeg sammen med en som pratet veldig mye på jobben og jeg pleide å drømme at jeg chattet med han på msn hele natta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå