Gå til innhold

Erfaringer med hotels.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har nå reservert hotel i Kroatia fra hotels.com

Veldig alright og greit å finne frem på siden deres, men etter å ha reservert ble jeg brått litt usikker på en ting...

Prisen som er oppgitt, er det per natt, eller totalt for oppholdet?

Det stod total under prisen, men er litt usikker på om det er totalt for oppholdet, eller om det bare er totalt pr natt, men inkludert skatter og avgifter...

Noen som vet?

Har også bare reservert, og det står at vi må betale for hotellet ved utsjekkingen, og er litt ubehagelig da hvis prisen er 5 ganger det vi trodde....

Takknemlig for svar ^^,

-ecathari-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Prisen er ganske sikkert for oppholdet totalt. I bestillingen står det alltid oppholdets varighet (til og fra) og spesifisert antall netter og til slutt totalpris.

Personlig er jeg ikke så fornøyd med hotels.com... De er ikke nødvendigvis alltid like billig og så er har de en dårlig avbestillingspolitikk...

Har de siste årene stort sett benyttet meg av booking.com eller easytobook.com, som jeg er veldig fornøyd med

Ha en god tur til Kroatia :)

Skrevet

Jeg har nettopp booket og betalt hos hotels.com. Når du søker på hele reiseoppholdet kommer totalprisen og det var det som ble trukket fra mitt kort (for 9 dager, så ville nok merket det ;) ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...