Transe Skrevet 30. september 2010 #1 Del Skrevet 30. september 2010 Julen nærmer seg. Er lei av ganle tradisjons sanger som "kvit jul" songen og lignende. Få litt mer fres på julemusikken ikke bare kor og slikt. Mange fine melodier som trenger litt oppjazzing og rytme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #2 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg synes jula stortsett bare handler om pengepress og stress. Jula starter jo tidligere og tidligere for hvert år. Jobber selv i blomsterbutikk og der står man med kø ut av butikken nonstopp i maaange timer. 10 timers arbeidsdager uten skikkelig pause, det tar på! I tillegg til at sentrene ønsker å ha lengre åpningstider før jul for kunder. Så vi står jo til sent på kveld (uten overtidsbetalt), så er ikke sånn kjempe glad i jule stresset selvom det er koslig på selve julaften når alle er samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #3 Del Skrevet 30. september 2010 La meg se: * Butikker som tar frem julepynten i oktober. * Kjøpepress. * Stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady84 Skrevet 30. september 2010 #4 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg synes jula stortsett bare handler om pengepress og stress. Jula starter jo tidligere og tidligere for hvert år. Jobber selv i blomsterbutikk og der står man med kø ut av butikken nonstopp i maaange timer. 10 timers arbeidsdager uten skikkelig pause, det tar på! I tillegg til at sentrene ønsker å ha lengre åpningstider før jul for kunder. Så vi står jo til sent på kveld (uten overtidsbetalt), så er ikke sånn kjempe glad i jule stresset selvom det er koslig på selve julaften når alle er samlet. Tror kanskje din arbeidsgiver bør få arebeidsmiljøloven i julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #5 Del Skrevet 30. september 2010 *julesanger *julepynt fra oktober *endel familieselskaper *stress (men pleier å unngå det verste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 30. september 2010 #6 Del Skrevet 30. september 2010 Det er igrunn ikke så mye jeg missliker, men det er noen sånne ting som stikker seg ut veldig, som: Stresset og kjøpepresset, o.v.e.r.a.l.t! Og butikkene som selger juleting så tidlig som i august.. Og stressende mennesker i butikker som knuffer og dulter deg i sidene, og tråkker deg på tærne, uten at de bryr seg.. -grøss- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 30. september 2010 #7 Del Skrevet 30. september 2010 Stress? Det går an å begynne forberedelsene litt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. oktober 2010 #8 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skal vi se * At mamma hisser seg opp for hver minste lille småting og skriker "DA BLIR DET INGEN JUL NESTE ÅR!!" * Jeg bli dritlei av julepynten etterhvert, pluss at det er kjedelig "pynte av" juletreet. * Juletreet drysser * Man legger på seg * Fullt stress og kaos når man skal handle gaver * Snøen kommer første en måned etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. oktober 2010 #9 Del Skrevet 1. oktober 2010 den tradisjonelle julematen på østlandet med pølse og ribbe, jeg vil heller ha kyllig/kalkun. stresser aldri i julen, gjør meg klar nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 1. oktober 2010 #10 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er lei av folk som klager over at jula kommer til butikkene osv. ALT for tidlig SAMTIDIG som det er akkurat de samme folkene som klager over stress i desember!!! Hehe, da er det jo bare fint med tidligere jul i butikkene, så slipper man stresset. Jeg er stort sett ferdig til jul i begynnelsen av desember og kan virkelig kose meg i både førjulstida og romjul :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2010 #11 Del Skrevet 3. oktober 2010 *Jeg liker ikke julepynt/julegodter som kommer i butikken nå snart. *Juletrelysene våre (de er blå, og gubben synes de er fine) *Pappa som uffer og akker seg over "den jævla" jula og ødelegger gleden for oss andre som liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevenpop Skrevet 4. oktober 2010 #12 Del Skrevet 4. oktober 2010 - Familie som klarer å ødelegge jula fordi de skal tviholde på den koselige "familieidyllen" som egentlig ikke eksisterer. Det er jo så viktig hva alle andre synes og tror om oss. - materialistiske mennesker som forventer å få "ting" til minst "x" kroner. Jeg gav en gang en gave til et veldedig formål (type geit og kyllinger) istedenfor å legge penger i noe som aldri blir brukt eller bare samler støv, og fikk spørsmål om ikke de fikk noen ordentlig gave i tillegg. - klaging over at jula kommer for tidlig til butikkene, for så å stresse seg igjennom hele desember. Finnes det en tråd her om hva man liker best med jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2010 #13 Del Skrevet 5. oktober 2010 de tiggerne over alt, de er ytterst irritable og innpåslitene i denne perioden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå