Gå til innhold

Leser at mange venter med oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leser at mange venter med å gi ny partner oralsex.

Gir du partner oralsex før dere puler eller er det en større barriere for deg å gi oralsex?

Hva er i såfall grunnen til at du ikke vil begynne med oralsex? (jeg er av typen som har mndre barrierer for oralsex enn puling)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser at mange venter med å gi ny partner oralsex.

Gir du partner oralsex før dere puler eller er det en større barriere for deg å gi oralsex?

Hva er i såfall grunnen til at du ikke vil begynne med oralsex? (jeg er av typen som har mndre barrierer for oralsex enn puling)

Ja MED KONDOM kan du få oralsex på første date ! Prinsippet er sikker sex . Bruker kondom under samleie også selvfølgelig .

Er det bedre å få oralsex med kondom på pikken ? Enn å ikke få oralsex i det hele tatt ?

Hva ville dere menn ha foretrukket ?

Skrevet

Jeg og kjæresten min begynte med oralsex før vi hadde sex.

Skrevet

Oral sex for meg er utrolig personlig. Det er noe jeg absolutt ikke kunne utføre på hver eneste gubbe på veien. Kunne aldri gjort dette på en fremmed. Det er rett og slett kvalmende tanke. Men, jeg har ingen hindringer ellers. Det er skremmende hvordan folk er disse dager.

Skrevet

dere som synes oralsex er mye mer personlig enn puling, hvordan hadde dere reagert om en ny sexparter plutselig hadde gått ned på deg for å utføre oralsex?

Gjest c kjendis
Skrevet

Hmm.. puling med kondom er jo ganske upersonlig da. Det må nesten komme først. ...minst barrierer.

Men forhåpentlig vil man jo gjerne ha den man ligger med, og da også ha lyst til å tilfredstille den andre med oralsex.

Hvis man ikke bruker kondom vil jeg gjerne gi oralsex først, så han er "ren" og jeg ordentlig tent før han trenger inn i meg.

Hvis det er snakk om tilfeldig sex, ser man jo også om han har noen synlige kjønnsykdommer eller om noe er galt, dersom man går ned på den andre.

Selv har jeg opplevd det som turnoff at en gutt har gått ned på meg under et one night stand. Ikke fordi jeg ikke liker det å få oralsex(for det er jeg veldig glad i!) men bare fordi jeg ikke er vandt med, og er litt utrygg i onenight sex settingen.

Tenner mer på å ha sex med en kjærste som kjenner hva man liker...

Skrevet

Jeg har fått oralsex når jeg hadde ONS, men jeg vet ikke om jeg ville gitt til en person jeg ikke var i et forhold med. Det er liksom noe helt annet når man skal liksom bruke munnen.

Skrevet

Konklusjonen er at jeg ikke bare bør slikke dama mi første gang vi skal ha sex... føler mange synes det er altfor personlig... jeg trodde egentlig at oralsex var en del av sexen og gjerne begynte å utførske oralsex før penetrering

Bør jeg spørre henne om å få slikke henne... eller blir det feil, fordi damer liker jo at menn tar styringa...

Skrevet

De fyrene jeg har vært borti har spurt første gangen om det er greit, og selv om jeg u utgangspunktet liker dominerende menn, så synes jeg det er en grei måte å gjøre det på.

Skrevet

Kan jeg få lov å kalle dere "sex synsere"?

Hvor er de ekte følelsene? dere må ha møtt noen pakk av menn, eller kanskje dere er sammen med boss

Skrevet

Hvis det er snakk om tilfeldig sex, ser man jo også om han har noen synlige kjønnsykdommer eller om noe er galt, dersom man går ned på den andre.

Det er få seksuelt overførbare sykdommer er synlige da.

Jeg har store problemer med å utføre oralsex, fordi jeg har blitt traumatisert av en voldelig eks, og dermed må jeg enten være 100% trygg på personen eller usjarmerende drita for å få meg til å gjøre det. Han må gjerne gjøre det på meg, men jeg forventer det selvsagt ikke, når jeg ikke får det til selv.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om dette fenomenet(å vente med oralsex)IRL, men klart; jeg ser ikke bort ifra at noen føler at det er mer personlig enn øvrig sex, selv om jeg ikke på noen måte kan si meg enig.

Skrevet

Jeg kan gjerne få, men jeg venter lenge med å si oralsex (til menn). Jeg har faktisk bare utført oralsex på 3 partnere og jeg har hatt sex/samleie med en god del flere..

Å gi oralsex (til en mann) er veldig personlig for meg.

Skrevet

Jeg vil ikke begynne med oralsex fordi at det er en tiss som skal inn i en munn. Munnen er ikke ett kjønsorgan, så da er det i min verden mer "spesielt" å ha oralsex en det er å ha vanlig samleie.

Skrevet

Jeg vil ikke begynne med oralsex fordi at det er en tiss som skal inn i en munn. Munnen er ikke ett kjønsorgan, så da er det i min verden mer "spesielt" å ha oralsex en det er å ha vanlig samleie.

Jeg har ikke sex med folk jeg synes er ekle og da går det greit å gi oralsex

Skrevet

Har jeg bestemt meg for å ha sex med en fyr, så er oralsex for meg en naturlig del av det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...