AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Synes det er koselig å sette på denne sangen av og til for å tenke over tiden med vår kjære, hvordan vi traff hverandre og følelser som ofte oppstår når det er en man vil ha Inget poeng med tråden, bare gir meg en ro å høre på,sette pris på det jeg har, kanskje det gjelder deg også! Eg skriv koss dæ va, for deg ska eg ha! Vart berre fleiping og rør alt eg sa. Det va so dumt. Reinspikka vås! Du kom. So gjikk alt i lås. Eg såg eit hav, der eg stod som ein båt på land. Det va so mangt eg skulde ha sagt, om eg hadde ord og makt. At du æ som ein vårdags-flaum, som ei elv eg såg i ein draum, som eit hav. Eg kjenne meg mest som ein båt på land. Når eg æ i lage med deg so bi alle orde burte for meg. Som ein tosk står eg og hakka fram eit svar. Eg kan 'kji gå, eg tåle 'kji sjå, i lage med deg so bi eg so grå. Som graset står eg ventande på ein ljå. Kom med eit svar! Gjer båtplassen klar! Finn ei mast og eit årepar! Gje meg eit segl å sigla med, no treng eg hjelpa frå deg. Eg treng eit hav, der eg står som ein båt på land. Hellbillies - Som ein Båt på land (sweetlyrics.com)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå