høne-mor Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hei. Skal kjøpe meg en ny Foundation men vet ikke hvilken. Vet dere om en bra, og ikke alt for dyr Foundation? Har tengt på en av disse 3: -maybelline dream matte mousse. -maybelline dream smooth mouse. -loreal matte morphose. noen som har prøvd noen av dem? og var dem bra? Takk for svar.
Honesty Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Everyday Minerals koster 12 USD, noe som tilsvarer ca. 70 norske kroner med dagens kurs. Jeg ville heller kjøpt en billig mineralfoundation enn en foundation fra et av billigmerkene, ikke minst pga. fargeutvalg.
Jade Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Skaff deg prøver og bruk den DU blir mest fornøyd med *Jeg* anbefaler også Everyday Minerals, fordi den er super *på meg*. Men det kan godt hende at den ikke er bra på deg! Bare ikke gå inn på et parfymeri og kjøp en liten dings til 450,-... Det er ikke verdt det! Endret 2. oktober 2010 av Jade
Saga Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Hvordan hudtype du har bør bestemme hvilken foundation du velger. Jeg kan ikke bruke "billige" varianter; de gir meg ikke glød, de dekker ikke naturlig, og de legger seg ikke naturlig på meg. Jeg bruker en mineralfoundation fra Lancome Teint Idole som jeg er veldig fornøyd med. Før har jeg brukt B.E., men synes den ble for glinsende. Har også brukt L'oreal, men den gir ikke en bra finish!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå