Gå til innhold

Skal feire bursdagen min til helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Men jeg føler det blir som at jeg virkelig feirer meg selv. Hvis jeg har partylåter på en måte.

Det er litt av min familie, samt min svigerfamilie (10-12 stk) og alle som kommer er over 23.

Hva slags musikk kan jeg ha i bakgrunnen men fremdeles slik at det er koselig og at man hører hverandre prate, men liksom hjelper litt på humøret?

Hva synes du..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva slags musikksmak og stil du har! Hadde hjulpet med noen stkkord... Personlig ville jeg kanskje satt på Tori Amos eller muligens Junior av Røyksopp, men det er min smak! Men jeg må si det er vanskelig å velge riktig musikk... :sjenert:

Skrevet

Hehe.. Nei jeg tror nok ikke Vaselina er noe å by på ; ) Det blir en smule for harry.

Noe engelsk musikk, ikke altfor laidback slik at man sitter og nipper til vinen og blir trett, heller litt sånn at folk blir i humør av. Jeg har nå lastet ned en god del musikk av god gammeldagse hits, Soul Man - Sam and Dave , La Bamba - Richie Valens, Celebration - Kool and The Gang, litt Elvis osv.

Jeg er ikke så intr. i å spille Shakira- Waka Waka og R`nB. Mer sånn for "folk flest". Noen av gjestene er jo over 50 år så men setter pris på god musikk.

Jeg føler meg helt lost!

Skrevet

Hva med gode slagere fra Springsteen og Bryan Adams? Robbie Williams?

Nyere ting blir mer Keane kanskje, roligere ting fra Foo Fighters og Funeral for a friend?

Vanskelig å vite hva du er ute etter, jazz - Jamie Cullum?

Skrevet

Jazz er også bra! Tips der?

Takk for innspill Athea, skal jammen meg laste ned noe springsteen iallefall!

Skrevet (endret)

De jeg kommer på i farta er Melody Grant og John Mayer - kan fint stå på i bakgrunnen, og som passer både "store&små" ;)

Endret av MonThe
Skrevet

Springsteen, Bowie og CCR :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...