AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #1 Del Skrevet 29. september 2010 Kan hvem som helst bestille en stylist,få råd og veiledning? -eller må en være kjendis, realitystjerne eller vinne dem gjennom dameblader?? Jeg trenger HJEEEEEEEELP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #2 Del Skrevet 29. september 2010 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #3 Del Skrevet 29. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=fkryHduxDn0&feature=related Jeg vet ikke, annet enn cyberspace. Tror du må bli realitystjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #4 Del Skrevet 29. september 2010 Bare google stylist og byen du bor i. Null stress i joggedress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #5 Del Skrevet 30. september 2010 Tusen takk Men jeg ser ikke prisene hos noen av dem. Er mye snakk om at jeg kommer til å elske behandlingen, men prisen er skjult. Regner med at dette blir dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå