Gå til innhold

trening og kostholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså nå har jeg startet på treningssenter med timer med styrke og timer med kondisjon.

har fått hjelp med å sette opp variert program å øvelser å tyngde på styrke så det skal være bra opplegg.

men sliter med det usunne kostholdet. men det vil nok rette seg nå som jeg kommer i gang med trening. jobber med d.

men. vil treninga hjelpe meg likevel, i førstninga fra veldig stillesittende til å trene hvertfall 3 timer/ganger i uka

selv om d bli litt snack s ennå??

( ja jeg vet at d beste er å klare snacks å godis en dag i uka. jobber med å klare det nå som jeg driv å lager rytme med minimum 3 timer i uka på trening

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å få noen på treningssenteret til å sette opp en kostholdsplan for deg?

Skrevet

de på det senteret kjører kostholskurs, ingen ledige plasser før i januar. samt at jeg har veldig stram økonomi.

så må prøve meg frem litt selv å finn ut a d

Skrevet

Selvfølgelig vil det hjelpe deg! :) Det ultimate er selvsagt både sunt kosthold og trening, men du kommer langt med bare trening og.

Et lite tips: hvis du synes det er vanskelig å legge om kostholdet så kan det lønne seg å legge det om litt etter litt og gradvis venne seg til nye vaner - ikke å prøve å revolusjonere det over natta.

Skrevet

som jeg skreiv at jeg driver å jobber med sunnere kosthold ja. lar det komme litt å litt nå som treninga er startet opp.

Skrevet

Hvis du har stram økonomi er det jo bare bra å kutte ut snacksen! Potetgull, brus og sjokolade koster jo penger, og man trenger det ikke :)

Skrevet

jobber med d sunne kostholdet skreiv jeg. . . etter nesten 2 å trøstespis d når en slit så er det ikke bare å klare kutte pang på tiimen heller

men lurer mest på om jeg vil ha effekt av treningen likelvel?

nå som jeg jobber med d , og så sakte men sikkert preller av d usunne snacksen?

Skrevet

rettelse ette nesten 20 år med trøstespise

Skrevet

Det BESTE er å holde seg totalt unna snacks og godis.

Etter at jeg ble voksen begynte jeg å stille spørsmål ved vår norske "unne seg noe"-kultur. Den er unødvendig, og er noe som har sprunget frem i senere tid. Kroppene våre klarer seg best uten raffinert sukker.

Tips: Gå aldri på butikken sulten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...