AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 altså nå har jeg startet på treningssenter med timer med styrke og timer med kondisjon. har fått hjelp med å sette opp variert program å øvelser å tyngde på styrke så det skal være bra opplegg. men sliter med det usunne kostholdet. men det vil nok rette seg nå som jeg kommer i gang med trening. jobber med d. men. vil treninga hjelpe meg likevel, i førstninga fra veldig stillesittende til å trene hvertfall 3 timer/ganger i uka selv om d bli litt snack s ennå?? ( ja jeg vet at d beste er å klare snacks å godis en dag i uka. jobber med å klare det nå som jeg driv å lager rytme med minimum 3 timer i uka på trening
The Kitten Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Hva med å få noen på treningssenteret til å sette opp en kostholdsplan for deg?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 de på det senteret kjører kostholskurs, ingen ledige plasser før i januar. samt at jeg har veldig stram økonomi. så må prøve meg frem litt selv å finn ut a d
Pingting Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Selvfølgelig vil det hjelpe deg! Det ultimate er selvsagt både sunt kosthold og trening, men du kommer langt med bare trening og. Et lite tips: hvis du synes det er vanskelig å legge om kostholdet så kan det lønne seg å legge det om litt etter litt og gradvis venne seg til nye vaner - ikke å prøve å revolusjonere det over natta.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 som jeg skreiv at jeg driver å jobber med sunnere kosthold ja. lar det komme litt å litt nå som treninga er startet opp.
cindarella Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Hvis du har stram økonomi er det jo bare bra å kutte ut snacksen! Potetgull, brus og sjokolade koster jo penger, og man trenger det ikke
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 jobber med d sunne kostholdet skreiv jeg. . . etter nesten 2 å trøstespis d når en slit så er det ikke bare å klare kutte pang på tiimen heller men lurer mest på om jeg vil ha effekt av treningen likelvel? nå som jeg jobber med d , og så sakte men sikkert preller av d usunne snacksen?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 rettelse ette nesten 20 år med trøstespise
Gjest Mahareth Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Anbefaler deg å lese litt på denne siden http://www.melk.no/menyListe2.aspx?mnu1id=9035&mnu2id=9037
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Det BESTE er å holde seg totalt unna snacks og godis. Etter at jeg ble voksen begynte jeg å stille spørsmål ved vår norske "unne seg noe"-kultur. Den er unødvendig, og er noe som har sprunget frem i senere tid. Kroppene våre klarer seg best uten raffinert sukker. Tips: Gå aldri på butikken sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå