Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet med tidligere kjærester hvor man har vært forelsket har man villet "ropet det ut til hele verden" at man er forelsket, man vil prate om kjæresten, man vil prate med han, skrive til han, klemme på og kysse på og erklære sin kjærlighet omtrent hele tiden. eller ofte nok ihvertfall.

nå har jeg rotet med en fyr i 2 mnd, vi begge trodde det bare skulle bli en ONS men det ble visst litt mer gitt :gjeiper:

ingen av oss er sånn enormt forelska, men vi trives sammen. og det føles helt greit og være sammen.

jeg føler ikke for å fortelle han at jeg er glad i han, eller føler ikke for å erklære for verden at vi holder på/er sammen eller hva vi nå er.

klarer ikke helt og bestemme meg for om dette er noe å satse på. for på en måte så har vi det jo flott sammen, vi trives veldig godt. jeg savner han ikke mye når han ikke er her, men det er alltid godt å se han igjen. jeg føler ikke kribling heller.

jeg har aldri hatt det sånn her med noen før, det har liksom vært forelskelse eller ikke, men med han så har jeg det bra selv om jeg ikke er forelsket.

som sagt, jeg greier ikke og bestemme meg for om det er noe og satse på...innspill? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg svart på dette for 4 år siden så hadde jeg nok svart at; Tjaa,hvorfor ikke satse,det høres jo greit ut.

Nå,når jeg har opplevd hvor fantastisk forelskelsen er,hvor unik og sterk kjæreligheten er så vil jeg svare at det ikke er nok med å kun føle at det er "helt greit".Men det er jo så individuelt.

Klarer du deg meg noe som er "helt greit"?

Skrevet

Hadde jeg svart på dette for 4 år siden så hadde jeg nok svart at; Tjaa,hvorfor ikke satse,det høres jo greit ut.

Nå,når jeg har opplevd hvor fantastisk forelskelsen er,hvor unik og sterk kjæreligheten er så vil jeg svare at det ikke er nok med å kun føle at det er "helt greit".Men det er jo så individuelt.

Klarer du deg meg noe som er "helt greit"?

jeg har alltid sagt at jeg ikke kan greie meg med "helt greit" for da vil man alltid føle at man mangler noe, noe som også har vært grunn til brudd med tidligere menn jeg har "holdt på med". eller at når man treffer noen man virkelig faller pladask for så vil det ødelegge forholdet/familieliv og skape mye negative opplevelser for barn og den som sitter igjen. men nå vet jeg sannelig ikke lengre... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...