Gå til innhold

Beste seriøse nettdatingsted?

Flanør

Anbefalte innlegg

Vurderer å opprette en betalende profil, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Det blir enten Match eller Sukker, men hvilken av dem har det beste utvalget av kvinner fra Osloområdet, og hvor er det mest aktivitet? Jeg har nå en bareinneforåkikkeogse-profil, men vet jo ikke hvor gode de egentlig er når jeg vil gjøre noe mer enn å bare spionere. Sukker virker gjennomført, men alt dette styret med matchtre og whatnot er jo litt la la. Dessuten er det mange freeriders blant damene der, at det liksom er en uskreven regel at det er vi menn som må betale dersom det skal bli noe kontakt overhodet, og det synes jeg er noe usympatisk fra damenes side for å være ærlig. På Match, som ellers fremstår litt traust, må man kanskje være betalende medlem??

Har noen av dere erfaringer med noen av disse tjenestene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd begge stedene, men er dame og ikke fra Oslo.. Det at det er mange freeriders på sukker skyldes nok det at det er blitt nærmest en sedvane a damer ikke skal betale for nettsjekking.. Og på sukker er disse synlige. På match derimot sees det ikke på profilen om du betaler eller ikke og her er det slik at dersom ikke en av partene er premium, kan man ikke sende/lese mail dersom ikke begge betaler. Du får vel heller ikke vite om den andre parten ikke KAN lese mailen din (dersom du betaler og sender til noen), eller om de bare ikke er interessert i å lese den etter å avt. ha vært inne på profilen din. Dersom du betaler på sukker, får alle du sender mail til lest den. Profilene på sukker er oftest og litt mer utfyllende enn på match, søkealternativene bedre og matchtallet, vel, jeg tror nok det har en misjon, selv om forskjellen på la oss si 94-90 kanskje ikke er så veldig mye å bry seg om. Når du får en forskjell på 94 og 70 derimot, ser jeg at de fleste på rundt 70 ikke ville vært for meg å ta kontakt med uansett..

Så: drit i at damene ikke betaler på sukker, det gjør de heller ikke på match, gå for det stedet der du finner flest bra damer fra Oslo (en venn av meg sier at det er på sukker, men det behøver jo ikke stemme..)

Endret av HelenaR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd begge stedene, men er dame og ikke fra Oslo.. Det at det er mange freeriders på sukker skyldes nok det at det er blitt nærmest en sedvane a damer ikke skal betale for nettsjekking.. Og på sukker er disse synlige. På match derimot sees det ikke på profilen om du betaler eller ikke og her er det slik at dersom ikke en av partene er premium, kan man ikke sende/lese mail dersom ikke begge betaler. Du får vel heller ikke vite om den andre parten ikke KAN lese mailen din (dersom du betaler og sender til noen), eller om de bare ikke er interessert i å lese den etter å avt. ha vært inne på profilen din. Dersom du betaler på sukker, får alle du sender mail til lest den. Profilene på sukker er oftest og litt mer utfyllende enn på match, søkealternativene bedre og matchtallet, vel, jeg tror nok det har en misjon, selv om forskjellen på la oss si 94-90 kanskje ikke er så veldig mye å bry seg om. Når du får en forskjell på 94 og 70 derimot, ser jeg at de fleste på rundt 70 ikke ville vært for meg å ta kontakt med uansett..

Så: drit i at damene ikke betaler på sukker, det gjør de heller ikke på match, gå for det stedet der du finner flest bra damer fra Oslo (en venn av meg sier at det er på sukker, men det behøver jo ikke stemme..)

Hei du. Mange takk skal du ha for godt og utførlig svar, dette var nyttige opplysninger. Heller litt mot Sukker nå ja (selv om jeg fremdeles irriterer meg over disse gjerrigknarkene, grrrrr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg ikke helt skjønner det "opphenget" ditt i betalende vs ikke betalende? so what? ante ikke at folk spekulerte i det eller ikke. Uvesentlig spør du meg. Det er mange på sukker, så utvalget er stort for å si det sånn. Man kan alltid kritisere en nettading side, poenget er hvordan du velger å oppføre deg der og hvordan du går frem for å få mest mulig ut av det. Opp til deg med andre ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri fått med meg at folk spekulerer i betaling eller ikke betaling?? Hmmm.. Så merkelig! :sukk:

Jeg tenker at hvis jeg først skal være der så gidder jeg ikke å la vær å betale og evnt gå glipp av en kjekk kar. Så dyrt er det da ikke. :rødme:

Personlig synes jeg Sukker er litt kulere i layouten - Større bilder, litt mer å titte på en Match.

Dette med matching og trær trenger du ikke bry deg om, men det kan gi en indikator på om personen "ikke vil ha barn, - ønsket varighet på forhold, - konfliktløsende - sjalusi - feks...

Ikke sikkert det har noe å si, men kan jo gi en liten pekepinn så det er lettere å luke vekk de som kanskje ikke er verdt å titte på.

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...