Gå til innhold

Jeg orker ikke mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå sittet på vent i timesvis på SAS sin såkalte kundeservice tlf....Jeg drar til USA om et par dager og ville bare sjekke om alt var ok med APIS informasjonen jeg fullte ut for en uke side.

I min fortvilelse over ikke å få svar logget jeg meg inn på selve søknaden på SAS sine hjemmesider og så at min APIS kontakt informasjon sto der med det jeg hadde fullt ut på personlig informasjon. Jeg presset ikke send, jeg bare lukket siden (var litt redd for å oppdatere det to ganger). Har jeg ødelagt den opprinnelige søknaden med å gå inn på denne?

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, kommer ikke frem på telefonen (har sendt e-post men hvem vet når jeg får svar)Jeg bor timesvis fra flyplass, så har ikke mulig å sjekke det med SAS personale der.

Er det noen som kan hjelpe...jeg er skikkelig fortvilet

Skrevet

Sikker på at du ikke har feil telefonnummer? Jeg kan ikke hjelpe deg mht APIS tilfellet, men jeg har aldri måttet vente så lenge på svar fra kundeservice :/

Skrevet

Som regel så gjør det ikke noe om apis informasjonen ikke er fullstendig når du kommer på flyplassen. Den kan sas oppdatere på skranken! :) Så lenge ESTA søknaden er i orden så skal du alltids komme deg til Usa! Jobber selv i sas på innsjekk og vi oppdaterer api`en til passasjerer hver eneste dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...