Gjest ensom Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Er det noen her som har hørt om noe sånt, og som kan anbefale noe? (For det er vel ikke prostitusjon å selge klemmer regner jeg med?)
LitaPia Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Vet ikke om noen som selger klemmer, men du kunne fått en av meg
Gjest ensom Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Virtuelle klemmer gjør ikke samme nytten dessverre, men takk likevel :gjeiper:
Lise_ Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Ellen Degeneres hadde en sånn sak: hug
Djungelvrål Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Liker ikke å få klemmer fra folk jeg ikke kjenner, litt av vitsen med en klem er vel å få litt kroppskontakt med en som bryr seg om en. Blir litt kunstig.......
Lise_ Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Jeg liker ikke kroppskontakt generelt, med mindre det er av kjæresten eller bursdagsklemmer innen familien. Jeg ser ikke grunn til at man skal ta så mye på alle og en hver
Djungelvrål Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 Sånn er jeg også, ikke innsett det før i voksen alder fordi jeg ser på meg selv som et varmt menneske. Synes det kan være koselg med en klapp på skuldra ol. fra en kollega men er veldig vàr på det.
Gjest ensom Skrevet 29. september 2010 #11 Skrevet 29. september 2010 Etter to år uten kroppskontakt driter jeg en lang en i om det er kunstig eller ikke, for å være helt ærlig. Jeg vil kjenne en (jente)kropp (som jeg ikke er i slekt med) trykket mot min kropp, that's it
Lise_ Skrevet 29. september 2010 #12 Skrevet 29. september 2010 (endret) samme her ! og når venninner skal ligge "oppå" deg med føtter og gud vet ka, da får jeg fnatt. Men så er jeg godkjent som den som ikke vil kose meg i hel oppå alle andre Til Vinnie altså Endret 29. september 2010 av Lise_
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2010 #13 Skrevet 30. september 2010 Berøringsterapi innebærer bare berøring med hendene og bare fra terapeut til deg men det vil booste oxytocin nivået ditt. Ved fysisk kontakt øker oxytocin nivået også. Effekten etterpå er veldig lik.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2010 #14 Skrevet 30. september 2010 Noen bruker aromaterapi for å få berøring. Veldig effektiv. Alle mennesker trenger hudkontakt på en eller annen måte.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #15 Skrevet 1. oktober 2010 Etter to år uten kroppskontakt driter jeg en lang en i om det er kunstig eller ikke, for å være helt ærlig. Jeg vil kjenne en (jente)kropp (som jeg ikke er i slekt med) trykket mot min kropp, that's it Har en kompis som jobber som dørvakt av og til, ved siden av studier. Han blir regelrett overfalt av jenter, og hadde han ønsket det, hadde det vanket mye mer enn klemmer noen ganger Bare et lite tips før du tørker ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå