Gå til innhold

hvorfor tørr av dermalogica special cleansing gel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker en liten mengde til ansiktet. Ansiktet blir stramt noen ganger, er denne for sterk for huden min? Sliter med kviser. Bruker jan marini sin rens for alle hudtyper om kvelden for å få bukt med huden håper jeg. Av fukt bruker jeg dermalogica skin smoothing cream. Denne kremen skal vell ikke gi kviser?

Gjest Sandbekken
Skrevet

Fordi den inneholder et sterkt såpestoff som heter sodium laureth sylfate som har som oppgave å løse opp fett.. alt fett :/

Skrevet

Fordi den inneholder et sterkt såpestoff som heter sodium laureth sylfate som har som oppgave å løse opp fett.. alt fett :/

forslag til erstatning?

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Jeg bruker Md formulations sin rens, den tørker ikke ut huden min ihvertfall :) Men den fjerner ikke så godt sminke, så jeg bruker vanlig sminkefjernerservietter først :) Sikkert andre som har bedre rutiner enn meg da :P Men md har ihvertfall hjelpt min urolige hud :)

Ps: Det er smart å se på innholdslisten på produktene og unngår de som har dårlige ingr. høyt oppe på listen :)

Endret av Sandbekken
Skrevet

Jeg bruker Md formulations sin rens, den tørker ikke ut huden min ihvertfall :) Men den fjerner ikke så godt sminke, så jeg bruker vanlig sminkefjernerservietter først :) Sikkert andre som har bedre rutiner enn meg da :P Men md har ihvertfall hjelpt min urolige hud :)

Ps: Det er smart å se på innholdslisten på produktene og unngår de som har dårlige ingr. høyt oppe på listen :)

jeg bruke jan marini sin rens med glukolsyre på kvelden etter denne dermalogica rensen har tatt vekk sminken, og om morgonen bruker jeg dermalogica sin igjen, men skulle hatt noe annet lettvint om morgonen. Decleor tåler jeg ikke tror jeg.

Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg bruke jan marini sin rens med glukolsyre på kvelden etter denne dermalogica rensen har tatt vekk sminken, og om morgonen bruker jeg dermalogica sin igjen, men skulle hatt noe annet lettvint om morgonen. Decleor tåler jeg ikke tror jeg.

Noe mer lettvint? Våtservietter eller decleor sitt rensevann (som de fleste skal tåle) som man ikke trenger å skylle vekk er kansje litt mer tidsbesparende :)

Skrevet

Jeg ble også tørr av denne.

prøv Ultracalming Cleanser fra dermalogica. Den skummer ikke.

Men du kan jo bruke Jan Marini-rense om morgenen også? Det gjrode jeg da jeg brukte den tidligere.

Ellers tror jeg Decleor har et slags rensevann, som du bare tar på en bomullspads of stryker over huden uten å skylle etterpå. Har ikke testet det selv.

Dermalogica har også renseservietter som skal passe for uren hud.

Skrevet

SPCG tørket ut uten min også (på vinterstid) men Essential cleansing solution fra Dermalogica var mer riktig for meg. Den fjerner kanskje ikke sminken likegodt som SPCG men det er bare å dobbeltrense evnt bruk Precleanse først og huden blir kjempemyk.

Skrevet

SPCG tørket ut uten min også (på vinterstid) men Essential cleansing solution fra Dermalogica var mer riktig for meg. Den fjerner kanskje ikke sminken likegodt som SPCG men det er bare å dobbeltrense evnt bruk Precleanse først og huden blir kjempemyk.

har set litt på green people, kanskje de har en god rens, den er uten SLS. Skal handle på Vita i morgen. Prøver å bruke jan marini rensen maks en gang til dagen, for huden min er et kaos, og vil være litt forsiktig med glukolsyre....haken og kjeven er full av klumper. Lurer på om jeg skal til legen , for har noen klumper som aldri går vekk!Har vært der i over en måned :(

Skrevet

Jeg bruker Green People sin rens og er storfornøyd! Uten SLS, fjerner sminke og har fairtrade ingredienser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...