Linnea Løvetann Skrevet 29. september 2010 #1 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg lurer på om det er noen som har tips til hvor man finner rimelige (dame)klokker? "Problemet" mitt er at jeg ikke vil ha en med lenke eller stener på, vil helst ha en med skinnrem eller liknende, men da er valget begrenset til barne- eller herreklokker... Så; where to go? Og hva slags klokke har DU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 1. oktober 2010 #2 Del Skrevet 1. oktober 2010 Cmyk har masse forskjellige klokker. jeg har kjøpt helt enkel klokke med rem og ikke noe stener eller annet på derfra. tror den dyreste koster 399,- eller noe. selv har jeg sikkert 1o forskjellige klokker når i mange foskjellige merker, både pyntet, mindre pyntet og helt plaine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 1. oktober 2010 #3 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har en superenkel en med skinnrem som kostet ca. 400 kroner på Bjørklund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 2. oktober 2010 #4 Del Skrevet 2. oktober 2010 Bytter litt mellom 3 forskjellige klokken, men favoritten min er en sølv klokke fra CMYK. Der har de veldig mange fine klokker til rimelige priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 2. oktober 2010 #5 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har en klokke som ser mer ut som et armbånd, med lenke, strass, roser og skulls. Ikke akkurat enkel, men jeg digger den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå