Xtra_lilje Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Drar til USA om vel 4 uker, og har jo tenkt å shoppe litt der Er det billig med Kerastase i Usa? Andre tips til hva jeg kan handle av hårprodukter?
ludo Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Drar til USA om vel 4 uker, og har jo tenkt å shoppe litt der Er det billig med Kerastase i Usa? Andre tips til hva jeg kan handle av hårprodukter? Jeg var i NYC nettopp og der var Redken superbillig,shampo kostet ca 70kr,også bumble and bumble er billig!
Honesty Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Kerastase-produkter er regnet som eksklusive luksusprodukter i USA (europeisk...), og prisene er deretter. Jeg tipper du like gjerne kan kjøpe her, evt. spare litt på å kjøpe fra Feelunique. Du sparer mer på amerikanske merker, som Redken, Sebastian, Joico osv.
Xtra_lilje Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 Åh.. det er jo logisk i grunn. Noen som har tips til god shampo, balsam og kurer jeg kan kjøpe? Har farget hår, litt lengre enn halvlangt, ganske tykt som lett blir tungt. Tørre tupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå