AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Vi har en liten utfordninger angående bilderammer. Vi har alltid ønsket å henge opp bilder av våre nieser og nevøer. Det var jo en enkel sak tenkte jeg for et år siden. De er 6 stykk. Derfor valgte jeg to bilderammer som hver hadde plass til 3 bilder. Og det ble kjempefint Nå har situasjonen forandret seg. De blir snart 7 Hvilken løsning skal vi nå velge. Vi har tre søsken. Broren har tre barn (jente, gutt og ?), en søster har to barn (jente og gutt) og en søster har to barn (jenter). Har sett at det finnes rammer med 9 bilder, men vet ikke hvordan jeg skal fordele de da. Tenkte litt på å ta med søsken våre, men vet fortsatt ikke hvordan jeg skal gjøre det. Tar imot alle gode og dårlige forslag!
Gjest Tsunade Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Oppsøk et rammeverksted! Der får du hjelp til å arrangere bildene slik at det blir så fint som mulig; ramme og passepartout(pappgreia med åpning til bildene) lages på mål. Du kan f.eks. få lagd en høy, smal ramme med plass til alle bildene, det kan være lekkert. Spør om prisoverslag først! Det kan koste alt fra noen hundre til noen tusen, alt etter størrelse og materialvalg.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Oppsøk et rammeverksted! Der får du hjelp til å arrangere bildene slik at det blir så fint som mulig; ramme og passepartout(pappgreia med åpning til bildene) lages på mål. Du kan f.eks. få lagd en høy, smal ramme med plass til alle bildene, det kan være lekkert. Spør om prisoverslag først! Det kan koste alt fra noen hundre til noen tusen, alt etter størrelse og materialvalg. Tror nok ikke det blir aktuelt, jeg bor altfor langt unna noe rammeverksted. Så må nok bare fortsette å tenke til jeg kommer på en annen god løsning.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 http://perfecthome.mediabook.no/1/ Rammen på side 8, den med plass til 9 bilder. Er noe sånt jeg er på jakt etter. Kan godt være plass til mer enn 7 bilder, har funnet løsningen på det. Men jeg ønsker gjerne noen i brunt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45979&productId=276290&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Fant en lignende ramme på Ellos også. Men lurer på hvordan det er å male de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå