Kara W Skrevet 29. september 2010 #1 Del Skrevet 29. september 2010 Hvor kan man bestille navnelapper til å merke tøy med? Jeg har tidligere bestilt Nordic Print, men var ikke fornøyd med kvaliteten. Har tittet litt på Askeladden, men syntes ikke de hadde noen fine bilder man kan bruke. Finnes det andre? Hvem er evt dere fornøyde med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. september 2010 #2 Del Skrevet 29. september 2010 Har bestilt fra Markmaster en gang, men synes ikke klistremerkene sitter like godt som Askeladden sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seien Skrevet 29. september 2010 #3 Del Skrevet 29. september 2010 Hvor kan man bestille navnelapper til å merke tøy med? Jeg har tidligere bestilt Nordic Print, men var ikke fornøyd med kvaliteten. Har tittet litt på Askeladden, men syntes ikke de hadde noen fine bilder man kan bruke. Finnes det andre? Hvem er evt dere fornøyde med? Har nettopp begynt å bruke disse... www.sabo.no navnelapper me taggits,, noe så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 29. september 2010 #4 Del Skrevet 29. september 2010 Ville brukt Askeladden, er de "alle" bruker, og som har best kvalitet. De har jo garanti for at lappene ikke går av i vask også. Og ingen fine bilder? De har jo sånn ca 90 ulike bilder å velge mellom?! Hvor kresen eeeer du da? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. september 2010 #5 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg liker også Askeladden, det er de som sitter best. Hva slags bilde man har, om man har det, på navnelappen er fullstendig uvesentlig. Navnelappen synes knapt og poenget er jo bare at klær og utstyr skal være merket med navn og at man slipper å feste/stryke på nye hele tiden fordi de gamle detter av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. september 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 29. september 2010 Og ingen fine bilder? De har jo sånn ca 90 ulike bilder å velge mellom?! Hvor kresen eeeer du da? Hehe. Bare veldig Prøver å finne et bilde som alle kan like, så jeg kan bruke de samme lappene til hele familien. Også tenkte jeg å høre om det kanskje var billigere et annet sted. Noen som har testet strykeetikettene fra Sabo? De var jo mye billigere enn Askeladden, selv om man ikke får bilde på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. september 2010 #7 Del Skrevet 29. september 2010 Askeladden er fine uten bilde også . Ellers sverger jeg til tekstilpenn eller vanlig sprittusj - skriver etternavnet vårt i det meste av tøyet som skal i barnehagen, det er ikke alt jeg gidder å strykemerke. Men nå er vi også de eneste med vårt etternavn i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 29. september 2010 #8 Del Skrevet 29. september 2010 Har nettopp begynt å bruke disse... www.sabo.no navnelapper me taggits,, noe så enkelt. Jeg brukte også disse, de var kjempegreie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 29. september 2010 #9 Del Skrevet 29. september 2010 Askeladden er fine uten bilde også . Ellers sverger jeg til tekstilpenn eller vanlig sprittusj - skriver etternavnet vårt i det meste av tøyet som skal i barnehagen, det er ikke alt jeg gidder å strykemerke. Men nå er vi også de eneste med vårt etternavn i barnehagen. Jeg bruker også tusj så langt det lar seg gjøre. Er jo litt styr å stryke på de lappene. Men er jo dessverre ikke alle plagg som har noe lapp å skrive på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 29. september 2010 #10 Del Skrevet 29. september 2010 askeladden er desuten veldig raske jeg bestilte før klokken 14 på en onsdag og så var dem i postkassen dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 29. september 2010 #11 Del Skrevet 29. september 2010 [quote name=ellen ' date='29 september 2010 - 16:00' timestamp='1285765214' post='8438798] askeladden er desuten veldig raske jeg bestilte før klokken 14 på en onsdag og så var dem i postkassen dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 29. september 2010 #12 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg bestilte her da kunne jeg laste opp bilder av barna. Så nå har de navn, telefonnr og et lite sort-hvitt bilde av seg selv på tingene sine. 3 åringen synes det er supert, for han leter etter ansiktet sitt når han ikke finner klærne sine i barnehagen Ser nå at du allerede har bestilt derfra og ikke var fornøyd med kvaliteten.. Hvorfor det egentlig? Jeg har hatt mine i litt over 1 år og er veldig fornøyd... Kanskje det var noe feil på dine? Jeg har hatt både stryke og klistrelapper Endret 29. september 2010 av Leanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 30. september 2010 #13 Del Skrevet 30. september 2010 Strykelappene fra merkalt.no er i hvertfall ikke verdt pengene. Egentlig burde man fått betalt for å ha dem, for de faller av, og så må man merke på nytt på annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2010 #14 Del Skrevet 30. september 2010 Tøystempel er fint så man slipper å stryke på lapper. klistremerkene fra Askeladden sitter som støpt. Har på en flaske som har gått i oppvaskemaskin etter hver bruk, sitter som bare det etter fire år... http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/KID1006/SubProducts/KID1006-0001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. september 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 30. september 2010 Ser nå at du allerede har bestilt derfra og ikke var fornøyd med kvaliteten.. Hvorfor det egentlig? Jeg har hatt mine i litt over 1 år og er veldig fornøyd... Kanskje det var noe feil på dine? Jeg har hatt både stryke og klistrelapper Klistrelappene er jeg veldig fornøyd med, men strykelappene løsner og detter av til stadighet. Hvordan fungerer egentlig taggits? På websiden står det at det er små nåler til å feste lappen, men jeg så ingen bilder. Ser nå for meg knappenåler som stikker barnet i nakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 30. september 2010 #16 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Bruker bare tusj til å merke klær med. Og taggits til hjemmestrikket ulltøy. Endret 30. september 2010 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 30. september 2010 #17 Del Skrevet 30. september 2010 Hvordan fungerer egentlig taggits? På websiden står det at det er små nåler til å feste lappen, men jeg så ingen bilder. Ser nå for meg knappenåler som stikker barnet i nakken Her er en video: http://sabo.no/produkt/taggit-114.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomgang Skrevet 30. september 2010 #18 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg er iallefall veldig fornøyd med lappene fra Nordicprint. Sitter som støpt på selv etter ørten vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 30. september 2010 #19 Del Skrevet 30. september 2010 Klistrelappene er jeg veldig fornøyd med, men strykelappene løsner og detter av til stadighet. Kanskje du ikke har stryket varmt nok/ lenge nok? Mine sitter veldig fast... prøvde å rive av noen da jeg skulle gi bort klær til fretex - men fikk de ikke av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. september 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 30. september 2010 Kanskje du ikke har stryket varmt nok/ lenge nok? Mine sitter veldig fast... prøvde å rive av noen da jeg skulle gi bort klær til fretex - men fikk de ikke av... Noen av dem sitter veldig godt. Kanskje det bare var noe feil med den siste pakken jeg mottok? Bruker jeg for høy varme opplever jeg at de bare smelter og krøller seg og blir helt uleselig, og bruker jeg lavere varme sitter de ikke ordentlig fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå