AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Jeg er i ett forhold i 3 år,ting er okej samboere er vi også. I det siste har jeg hatt hvertfall 2 ganger 2 rare drømmer hvor jeg våkner opp og er sikkelig lei meg og såra.Den første var at samboeren hadde vært på fb(han har ikke fb)og chattet med andre jenter spesielt en.Andre drømmen var i natt at han forlot meg for en annen jeg var der og alt.Prøver disse drømmene å si meg noe eller skal man overse sånt.Har du hatt slike drømmer?Jeg føler meg sikkelig dårlig og de ødelegger dagen min:(Håper på svar
Shinana Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 (endret) Hei, Det kan være vondt nok å ha slike drømmer, det er sikkert. De gjenspeiler nok ikke annet enn tanker eller en frykt du kan ha gått med inni deg. Ingen kan si noe sikkert om fremtiden; selv ikke våre drømmer. Rist det av deg, og tenk positivt! Endret 29. september 2010 av Shinana
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Hei, Det kan være vondt nok å ha slike drømmer, det er sikkert. De gjenspeiler nok ikke annet enn tanker eller en frykt du kan ha gått med inni deg. Ingen kan si noe sikkert om fremtiden; selv ikke våre drømmer. Rist det av deg, og tenk positivt! takk for svar søte deg:)
Gjest Venelite Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Jeg drømmer ofte om ting jeg er redd for at skal skje, ikke nødvendigvis ting som kommer til å skje, jeg tror du kan ta det helt rolig =)
Gjest Venelite Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Jeg drømmer ofte om ting jeg er redd for at skal skje, ikke nødvendigvis ting som kommer til å skje, jeg tror du kan ta det helt rolig =)
Gjest gjest Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Jeg skjønner godt at slike drømmer kan få dagen din nærmest ødelagt. Men jeg har oppdaget i det siste (når jeg har hatt slike drømmer som deg) at det er det vi går å tenker og grubler på i våken tilstand som bearbeides i drømmene. Så alt det vi er redde for, bekymrer oss om, tenker på, grubler om og det vi opplever kommer i utrykk i drømmene fordi det er der de bearbeides. Kan det være at du er redd for å miste han? Det er isåfall en ganske naturlig følelse jeg tror de fleste føler på i blandt. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg
LitaPia Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Jeg hadde også slike drømmer i starten av forholdet til min samboer. følte meg helt nedfor når jeg våknet. Men tror det er et tegn på at han betyr mye for deg
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 tusen takk jenter for svar jeg er mer lettet nå
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 åå det skjedde med meg og. jeg drømte at samboeren min kysset en pen jente som jobber på cafe'en vi ofte er på, og han ikke hadde dårlig samvittighet en gang han bare ble skikkelig drittsekk. Jeg gråt i drømmen og våknet gråtende, men tok ike lange tiden før samboeren min holdt rundt meg og forklarte at det kommer aldri til å skje. det var bare sjalusien min som brøt ut i drømmen og redselen for å miste han. Så du må vite at absolutt ikke alle drømmer er forutsigelser!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Jeg og mannen har vært sammen i ti år. Vi har begge hatt et par slike drømmer, og de komer av og til med gjevne mellomrom. Ingen av oss er bekymra for utroskap i den forstand at vi er særlig sjalu av oss. jeg går aldri rudnt og bekymrer meg for at han skal være utro, men likevel kommer av og til slike drømmer. Jeg tror at hjernen vår rører sammen intrykk vi har hatt fra dagen, uken etc. Så om vi har sett noe på tv, lest noe for eksempel samtidig som vi har opplevd ting på det private så tror jeg dette lett røres sammen til en rekke bilder som vi opplever om natten. Jeg har aldri selv vært utro, flørtet med andre (mer enn øyeflørting og et smil på tvers av et rom) og aldri gjort noe som han skulle bli usikker av. Likevel drømmer han slikt av og til. Og som du sier, det er nok til å få dagen ødelagt, men samtidig er det jo også godt å kjenne at man bryr seg så mye at bare en drøm er nok til å få en litt trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå