AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hei, Tittelen sier vel det meste jeg er ute etter. Ønsker meg en fargeglad jakke til vinter og høst. Er det noen greie moteløver der ute som kunne ha hjulpet meg?
sizzypop Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 En Canada Goose jakke er vel en av de få vinterjakkene som alltid vil være "mote", ellers blir det en Berghans, HH etc? Hvis det er dun du er ute etter da
kanelsnurr Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Har sett en fin rød duffle coat på Oasis i Trondheim, så den har de sikkert flere steder og. Ellers ville jeg nok sjekka ut Benetton. På nett: Både topshop og asos har rød dufflecoat.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 takk for svar, søte damer:) Men jeg ønsker meg egentlig mer en parkas(i stoff) egentlig...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Hva er pris-siktet? hmm.. helst under tusen spenn, men vet ikke om det er mye utvalg der... Har sett den drømmeparkasen på nelly.no men den koster nesten tre tusen spenn :dåne:
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Har du link til den? Vil gjerne se yepsipepsi! Her er den. Å den er så digg
SmallTalk Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Jeg så en rød parkas fra Red Label på Carlings i dag. Kostet 799,- om jeg ikke tar helt feil.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 Jeg så en rød parkas fra Red Label på Carlings i dag. Kostet 799,- om jeg ikke tar helt feil. Leste ikke innlegget ditt før nå, men akkurat den fant jeg idag!!! OG jeg kjøpte den. Jeg er utrolig fornøyd med den, akkurat som jeg ville ha. Takker masse
SmallTalk Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Jeg må si at jeg er ganske misunnelig nå. Begynner å få veldig lyst på den selv, og angrer på at jeg ikke kjøpte den!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #12 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg må si at jeg er ganske misunnelig nå. Begynner å få veldig lyst på den selv, og angrer på at jeg ikke kjøpte den! Jeg kjøpte min på carlings i kr.sand. Det var den siste de hadde her og str var XS. Hvis du bor i en annen del av landet så anbefaler jeg deg virkelig å kjøpe den. Den er sååå digg. Både feminin og kul samtidig! Lykke til hvis du har tenkt å kjøpe den
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg kjøpte den fra Red Label i dag, fikk veeeldig lyst på den etter å ha lest denne tråden Den var utsolgt på de fleste butikkene virket det som, men de hadde noen få igjen i en nyåpnet Carlings i Storgata (? eller i nærheten) i Oslo. Kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå