Bolus Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hei! Jeg lurer på hvor i oslo man får tak i Mulberry vesker og andre skikkelige merkevesker?? Jeg lurer også hvor i oslo man får tak i Chrisitan louboutin sko og Manolo blahnik sko her i byen...? Har lett litt på nettet, men virker som man kun kan kjøpe dem fra utlandet?? Er takknemlig for svar!! Hilsen motefreak...
minipia Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Mulberry har egen butikk i Akersgata i Oslo.
Gjest Anjelika Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Kamikaze i Hedgehaugsveien har vel Christian Louboutin. Manolo Blahnik vet jeg ikke om jeg har sett. Sjekk ut hjemmesidene til de aktuelle merkene for utsalgssteder, eller www.thelabelfinder.com. Det er jo en håndfull butikker som har designersko og -vesker i Oslo, LV og Hermes har vel egne og så har du Voga, Høyer, Steen&Strøm etc som selger diverse. Men det er ofte en del å spare på nettet (eBay!), spesielt om man kjøper modeller fra tidligere kolleksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå