ecathari Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hei Jeg har nettopp bestilt flybilletter til meg og min kjære til Split i Kroatia. Men vi vil til øye Hvar, og hadde planlagt å ta en eller annen båt over... Men vi skal jo reise litt utenfor sesongen (14-19 oktober) og flyet ankommer Split ganske sent.. (20.05 tror jeg) Og ble brått usikker, kanskje det ikke går noen båt så sent..? Er det noen som vet? Noen som har vært på Hvar rundt denne tiden av året? Generelle tips om hva man kan gjøre på Hvar mottas også med takk ^^, Mvh -ecathari-
missLynch Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 (endret) Hei! Det går bil-ferger temmelig ofte. Så dere komme dere ut til Hvar Vil tro det går en ferge etter kl 20.00 også? Sjekk ut/ Google Jadrolinija (fergeselskapet) sine nettsider. Der står tidene. Mine tips: Dersom dere skal bo i Hvar by- Ta båt-taxi til en strand som heter Robinson Beach. Nydelig!!! God tur! Endret 29. september 2010 av missLynch
Red headed girl Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Hmm.. Jeg tror siste båten går 20.30 altså.. Er ikke helt sikker, men mener det var noe sånt. Men gjør som missLynch sier, sjekk ut med Jadrolinija sine sider! Kan dere ikke overnatte en natt i Split da, og så ta turen til Hvar neste dag?
ecathari Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2010 Takk for svar Snakket med Jadrolinija, og siste båt går 20.30.. Så har booket et super fint hotellrom i Split for en natt i steden, og så tar vi båten over neste formiddag ^^,
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har vært begge steder, og ville mye heller vært hele oppholdet i Split! Uten tvil! På Hvar er det fint lite å gjøre, og øya er stappfull av snobbeungdom på tur med pappas yacht. Bli i Split, er mitt tips! Med mindre dere er ute etter en skikkelig partytur da, såklart.. Vi dro fra Hvar tidligere enn planlagt fordi det ikke var noe å gjøre der. En av dagene vi var der tok vi dessuten en dagstur til en annen øy, Brac (med ^ over c'en, men det fikk jeg ikke til å skrive). Der var det kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå