Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger å leie buss fra kirken til selskapslokalet slik at gjestene slipper å ordne transport selv. Er det noen som vet hva dette koster?

Strekningen tar ca. 10 min å kjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke noen eksakt pris på leie av buss, men hvis det er en så kort strekning kan det kanskje være et alternativ med 3-4 maksitaxier i stedet?

Skrevet

Heisann !

Jeg er bussjåfør selv og her i Bergen betaler vi ca. 20 kr pr. kilometer. Dette er inkludert alt. Både diesel og lønn til sjåføren og vask av bussen. Men vær klar over at det er vanlig med en minimumspris, det er fordi at det ikke skal gå med tap. Og her i Bergen SKAL sjåføren ha betalt for 2 timer minimum, selv om turen bare tar 20 minutter !!

Tror nok prisene kan variere litt rundt om i landet,men så veldig dyrt blir det jo ikke. Vi skal ha buss til gjestene selv, og siden vi er sjåfører begge to får vi rabatt. Tror vi må betale omtrent det halve, er ikke helt sikker.

Håper dette var til hjelp for deg icon_smile.gif

Stor klem fra bussjåføren Pludre icon_biggrin.gif12

Skrevet

Hei Pludre!

Hvilket selskap er dette?

Hvordan beregnes prisen når man skal ha buss fra kirken til lokale og hjem fra lokalet på kvelden? Strekningen er ca 30 km

Gjest Anonymous
Skrevet

I Trondheim betalte vi i 2000 kr 700.- for bussen. 20 min kjøring,fra kirke til festlokalet.Det var Tr.heim Trafikkselskap

Skrevet

Hei Kaia !

Prisene jeg har funnet er tatt fra Gaia Trafikk i Bergen, og dette er ca. priser. Jeg vet at det er vanlig å betale pr km, men sjåføren skal ha minimum to timers betaling, det er sånn reglene er.

Det du spør om er ikke helt enkelt å svare på, men jeg vil tro at dere betaler kilometerpris, selv om turen er delt opp. Sjekk med ditt lokale busselskap. De vet nok hva dette vil koste, men som sagt, jeg tror ikke det blir så veldig dyrt icon_biggrin.gif

Buss er jo en kjempegrei måte å transportere gjestene på, da kan jo folk bli litt kjent og prate sammen underveis, det er ikke helt lett når man sitter i hver sin bil, og jeg tror nok folk flest setter pris på å slippe å ta bilen med av enkle årsaker icon_biggrin.gif

Bare spør hvis det er mer du lurer på icon_smile.gif

Klem fra Pludre icon_biggrin.gif

Smil til verden og den smiler til deg !!1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-05-04 14:39 ]

Skrevet

Takk Pludre icon_smile.gif

Bor i Bergen og festen skal holdes i Bergen sentrum, så vi kan nok muligens benytte oss av Gaia da. vet du hva prisen for 2 timer (minimum) er?

Skrevet

Hei Kaia

Kan du ikke sende meg en privat melding. Hvis du vil kan jeg finne det ut på mandag, men da må jeg vite antall kilometer og hvor lang tid dere regner med å leie bussen. Dessuten bør jeg ha på hvilken strekning det er, og ikke minst hvilken dato. Så kan jeg få en pris til deg, så er det bare opp til deg etterpå.

Høres det greit ut ?

Klem fra Pludre12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...