Gå til innhold

Dumpet 1-2-3!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei meg :/

Nå har jeg blitt dumpet 3. gangen på ett år. Alle hadde jeg noe på G med i flere måneder. Gikk ganske slag i slag før jeg fant en ny.

Fellesnevneren er at ingen av mennene sa noe, de bare forduftet. Jeg blir sittende undrende og fullstendig klar over at noe negativt (for min del) har skjedd. Tenker at de er tydeligvis ikke menn nok når de ikke en gang tør å si til meg at de ikke vil mer. Ikke det at det hjelper akkurat nå men....

Det tar en stund før jeg åpner meg for andre, og jeg klarer alltid å bli såret når jeg har kommet et godt stykke på veien. Det er så kjipt!!!

Vet jeg må bli mer åpen mye tidligere når jeg møter menn, men hvordan gjør man det? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel.... kanskje du skal slutte å hoppe så fort inn i forhold? å ha vært sammen med 3 stk på et år er ganske så mye spør du meg.. er du i det heletatt sikker på at dere var sammen da? :P Kanskje det bare var sexen for dems skyld!

Skrevet

Han første viste seg å ha damer både her og der, så på en måte var det jeg som dumpa han, selv om jeg følte meg som om jeg var dumpa, siden jeg ble lurt. Men var jo ganske seriøst og intenst de tre månedene det pågikk.

Han andre har jeg kjent i lang tid før vi på en måte satset på noe mer. Så selve forholdet varte ikke mange månedene det heller.

Det gikk ett halvår før jeg møtte han siste. Vi har møttes tre dager i uken i fire måneder. Minus ferien da. Han snudde bare på to dager han. Fra å være sååå ivrig til å slette meg fra facebook og alt annet. Ganske sikker på at han ikke har noen andre damer på si, så aner ikke hva som skjedde. Jeg er som ett stort spørsmålstegn her.

Dette er jo ikke snakk om langvarige forhold, men å dumpa er kjipt uansett.

Skrevet

Han første viste seg å ha damer både her og der, så på en måte var det jeg som dumpa han, selv om jeg følte meg som om jeg var dumpa, siden jeg ble lurt. Men var jo ganske seriøst og intenst de tre månedene det pågikk.

Han andre har jeg kjent i lang tid før vi på en måte satset på noe mer. Så selve forholdet varte ikke mange månedene det heller.

Det gikk ett halvår før jeg møtte han siste. Vi har møttes tre dager i uken i fire måneder. Minus ferien da. Han snudde bare på to dager han. Fra å være sååå ivrig til å slette meg fra facebook og alt annet. Ganske sikker på at han ikke har noen andre damer på si, så aner ikke hva som skjedde. Jeg er som ett stort spørsmålstegn her.

Dette er jo ikke snakk om langvarige forhold, men å dumpa er kjipt uansett.

Hvordan har du truffet disse mennene?

Jeg har for min del opplevd noe lignende, men dette var igjennom nettdating. Menn som kun var interessert i sex, og moro...

Ble slettet fra FB så raskt jeg stilte spørsmål om hva som skjedde videre. Hadde jeg ikke tatt kontakt og spurt, så hadde jeg antagelig fått "the silent treatment".

Umodne gutter uten tvil..- Men, jeg tror det beste man kan gjøre er å avklarere en del slike ting i forkant?

Man har ingen garantier når man begir seg inn på dating, selvsagt.

Men, man kan i allefall prate om man har en felles forståelse om å treffes for å se om det kan bli noe seriøst ut av det.

Bli godt kjent og slikt før man har sex, så slipper man i allefall å føle seg lurt i etterkant.

Det er vanskelig å vite hva som går galt når man møter mennesker som bare avslutter kontakten uten å si noe om hvorfor. Du kan i allefall trøste deg med at dette er såpass feigt, og at man ikke ønsker seg en kjæreste som ikke tør å ta de samtalene. Er typen real så avslutter han det på en ok måte.

Slå deg til ro med at du antagelig ikke får noe svar, og at du neste gang er litt bevisst på kommunikasjonsferdighetene til fyrene du treffer.

Skrevet

Fyr nr.1 - Møtte i butikken!

Har et yrke som innebærer en del reising. Møtte han i min hjemby i fjor sommer. Jeg besøkte han en kort periode den høsten, før jeg ante ugler i mosen. En lang historie...Viste seg å ha dame i en annen by.

Fyr nr.2 - Møttes på fest en gang (ingenting skjedde der, såvidt snakket sammen), for så å få kontakt med hverandre via internett, hvor vi chattet sammen i 10 mnd før vi møttes igjen (selv om vi bodde i samme by). Var som et par i fire mnd, men lå aldri sammen (gjorde mye annet).

Fyr nr.3 - Internett (møttes etter 4 dager)

Han var veldig ivrig i starten og jeg prøvde å dempe det, for å unngå å få forventninger (det hjalp jo!). Etter 1. gang vi hadde sex ble han på en måte mer lunken ett par uker, men så veldig ivrig på å møtes igjen. Forrige uke tok han kontakt hele tiden. Ikke noe koseprat, men sånn "dagligdags prat". Nå denne uka har jeg ikke hørt noe. Han er pålogget på msn (der har han utrolig nok ikke slettet meg).

Ingen er menn nok til å si de ikke gidder mer, selv om jeg har sagt det til de at det er det værste de kan gjøre mot meg - å la være å si noe. Jeg blir jo ikke sint om fyren sier "sorry, vi avslutter dette" en ærlig sak. Sitter alltid igjen med følelsen "hvor tråkka jeg feil?" Og skulle jeg ikke gjort ditt og datt.

Skrevet (endret)

Fyr nr.1 - Møtte i butikken!

Har et yrke som innebærer en del reising. Møtte han i min hjemby i fjor sommer. Jeg besøkte han en kort periode den høsten, før jeg ante ugler i mosen. En lang historie...Viste seg å ha dame i en annen by.

Fyr nr.2 - Møttes på fest en gang (ingenting skjedde der, såvidt snakket sammen), for så å få kontakt med hverandre via internett, hvor vi chattet sammen i 10 mnd før vi møttes igjen (selv om vi bodde i samme by). Var som et par i fire mnd, men lå aldri sammen (gjorde mye annet).

Fyr nr.3 - Internett (møttes etter 4 dager)

Han var veldig ivrig i starten og jeg prøvde å dempe det, for å unngå å få forventninger (det hjalp jo!). Etter 1. gang vi hadde sex ble han på en måte mer lunken ett par uker, men så veldig ivrig på å møtes igjen. Forrige uke tok han kontakt hele tiden. Ikke noe koseprat, men sånn "dagligdags prat". Nå denne uka har jeg ikke hørt noe. Han er pålogget på msn (der har han utrolig nok ikke slettet meg).

Ingen er menn nok til å si de ikke gidder mer, selv om jeg har sagt det til de at det er det værste de kan gjøre mot meg - å la være å si noe. Jeg blir jo ikke sint om fyren sier "sorry, vi avslutter dette" en ærlig sak. Sitter alltid igjen med følelsen "hvor tråkka jeg feil?" Og skulle jeg ikke gjort ditt og datt.

Han kan ha slettet deg uten å blokkere deg. Dermed kan du se han han er på, men ikke omvendt.

Beklager, har ikke så mye mer å tilføye det du skrev. Ville bare at du skulle vite det.

Håper du finner ut av det :)

Endret av Gyngehest
Skrevet

Klar over det, Gyngehest. Men da hadde jeg ikke ligget på windows live siden hans som venn, og heller ikke på alternativer - personvern --> tillatelseslisten. Han prøve å legge meg til som venn igjen på facebook, men drøyer det før jeg legger han til.

Skrevet

Jeg syns heller det er mennene det er noe galt med, ikke deg. Hvis de ikke har ballene til å si fra på en ordentlig måte - er de ikke noe å spare på uansett. Ingen vil vel være ilag med en feig tufs?

Skrevet

Jeg er enig..- Man kan jo bare forestille seg hvordan kommunikasjonen vil forløpe seg videre i et evt forhold... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...