AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Sambo og jeg skal opprette felleskonto for mat og sånn, og må da ha kort til denne kontoen. Det beste hadde så klart vært å ha ett kort hver, men vi synes egentlig at det er nok å måtte betale 250kr (som er det de fleste bankene jeg har sjekket opererer med) i året for ett kort. Lurer bare på om det er noen her som vet om en bank med billigere avgift? En del av det er vel sikkert avgift for "visa-delen" på kortet? Kan man i så fall handle i vanlige butikker med et kort uten visadelen? Jeg føler meg litt blond her nå, så beklager om noen spørsmål er helt bak mål. Det er ikke alt man har tenkt over før. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Nå oppdaget jeg at postbanken har et kort som heter Leve Student (https://www.postbanken.no/no/leve/priser/ litt nede på siden). Noen erfaringer? - TS (Skulle kanskje nevnt i åpningsinnlegget at vi begge er studenter.)
Sweetpea25 Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Hvor gamle er dere? Og hvilken bank bruker dere? Selv er jeg kunde i Norda, og har kortet Check in og kan ha dette kortet til jeg er 28 år. Visa Personkort - ingen årspris eller gebyr når du handler i Norge eller i utlandet. Gratis uttak i Nordeas minibanker i hele Norden. Gratis minibankuttak i utlandet. http://www.nordea.no/Privat/Kundeprogrammer/Check-in+18-28+%C3%A5r/Alle+fordeler/920822.html
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Sambo har DNB, og jeg har en (svært) liten lokalbank (som jeg ikke vil legge ut navn på). Vi er 21 og 23 år gamle. Betaler du årsavgift ellers? Jeg gikk inn på den prislisteoversikten under "Bli kunde", men det var kanskje bare for en spesiell kontotype? Der sto det 250kr i årsavgift. TS
Sweetpea25 Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, betaler ikke noe i årsavgift. Veldig fornøyd jeg iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå