AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg er avvist. Jeg hater det. Det er som det alltid er.. "jeg liker deg kjempegodt, du er en helt super jente! Og nydelig. Men ikke for meg. Kan vi fortsatt være venner?" Hvor må det absolutt siest på en måte som gjør at jeg blir lei meg, istedet for sint? Det hadde vært så jævlig mye enklere å være sint.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Ja det kjennes litt bedre å kunne bli sint fordi han er en dritsekk. Det ble vist ikke slik for deg denne gangen. Vet det ikke hjelper å høre dette nå... men dette går over. Når du i framtiden avviser noen så husk på at for den du avviser så vil det også være bedre å få bli sint enn å bli lei seg.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Tusen takk. Jeg vet det går over. Jeg føler meg bare litt dum og avvist og uverdig.
Athea Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Følelser kan eksplodere i feil retning av og til. Bare la de gjøre det, så de kan komme til rette igjen senere. Mange klemmer til deg <3 (prøvde å sette inn smiley, men det skjedde ikke! Tanken som teller håper jeg..)
Optimist40 Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Kansje det er lettere å være sint enn lei seg. Men samtidig er det godt å tenke på at det finnes mennesker der ute med hjerte på rett plass og som ikke går inn for å såre deg. Det er når man føler sinne at man også blir bitter, det er sinnet over "drittsekker" som fører med seg negativiteter inn i nye forhold. Alle forhold dør ikke pga en slem og en snill part, hva man føler kan man dessverre ikke noe for, men man kan i hvertfall prøve å behandle andre mennesker på en skånsom måte, selv om det betyr at de blir lei seg. Vet det er vondt å høre "du er fantastiske, men" .. Men er det ikke bedre å ta med seg videre enn å få " din forbannede merr, du har ingen gode sider ol" ? .. Jo i lengden vil jeg tro det. Gode egenskaper er noe vi alle ønsker å ha, selv om det er vondt å høre når man blir avvist. En dag finner du han som sier " du er bare helt nydelig og jeg vil tilbringe livet mitt med deg" Lykke til <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå