AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Det står jo ikke målernummer: ... noe sted. Det står tre forskjellige litt lengre numre.
catwar Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Er det målerstand? I så tilfelle skal de to bakerste tallene sees bort fra. Var iallefall slik da jeg måtte lese av målerstanden manuelt når jeg bodde hos mor og far. Er du usikker, ring kraftselskapet ditt. De bør vere behjelpelige med slikt
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Er det målerstand? I så tilfelle skal de to bakerste tallene sees bort fra. Var iallefall slik da jeg måtte lese av målerstanden manuelt når jeg bodde hos mor og far. Er du usikker, ring kraftselskapet ditt. De bør vere behjelpelige med slikt Målerstand og målernummer er ikke det samme. Målernummeret er nummeret strømleverandøren/netteier bruker for å identifisere måleren din. Hos meg står målernummeret preget inn sammen med logoen til Østfold Energi. Nummeret starter i tillegg med bokstavene ØE, altså logo + ØE + 7 siffer. Jeg vet ikke hvordan andre selskaper gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå