Gå til innhold

Noen som har en psykopat kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som har nettopp fått en kjæreste på 19 år.

Først, da jeg møtte han, var han sjarmerendes og veldig snill.

Etterhvert, ble jeg så forelska, alt jeg kunne tenke på var han, så får 3 uker siden ca ble vi sammen, jeg er enda like forelska men føler ikke han føler det samme. Foreldrene mine hater han. Nekter å la meg være med han. I dag sa farmoren min at han var en psykopat.

Jeg tenkte bare, Hva i all verden mener hun med det? Så når jeg kom hjem, googlet jeg det.. og fant ut mange nye ting. Til slutt fant jeg ut at han virkelig er psykopat.

Han tenker bare på seg selv, tenker bare på at han skal bli tilfredsstilt feks. Har aldri blitt trist for noe. Har gjort masse kriminelt, holder på med hasj/gall osv. Før holdte han på med sterkere stoff som piller og sånt, men har sluttet nå. Han er veldig manipulerende, får meg alltid på hans side hvis noe skjer.

Jeg vet mange kommer til å si jeg skal gjør det slutt med han å leve videre..

Men jeg er virkelig forelska å jeg vil ikke gjøre det slutt..

Men hva vet jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kjenne om dette er mannen du vil være med resten av livet, eller ønsker du deg mere fra en kjæreste enn det denne fyren kan gi?

Det er opp til deg. Du må ta ansvar for egen lykke. :skravle:

Skrevet

Som jeg sier til mange andre som finner seg en psykopat, gjør det slutt og lev heller alene.

Om ikke lenge finner du deg en ny...

Syns det er rart at så mange jenter gjør seg så lite verdt at de finner seg i ting som psykopaten bestemmer.

Hadde ikke funnet meg i noe av det, for det hadde fått meg til å føle meg mindreverdig, og jeg hadde blitt flau over å bli sett sammen med en psykopat.

Skrevet

Dette er nok ikke det svaret du ønsker deg, men det er det svaret jeg skulle ønske noen ga min søster for ti år siden.

Livet med en psykopat blir ikke noe bra liv. Du beskriver allerede mange skumle trekk. Min søsters eks mangler sympati. Han ser ikke vitsen med å stille opp for andre. Han unner ingen andre lykke venner eller fritid. Han er bråsint og voldelig og er nå nektet kontakt med sine egne barn bl.a pga dette.

Jeg unner ingen å leve med en psykopat, de kan selvfølgelig ha gode dager, men de få gode dagene er IKKE verd alle de dårlige, og de er det ofte flertall av.

Alle er naturligvis forskjellige, men det virker jo som du er våken nok til å se at alt ikke er som det skal være. Kom deg bort før han får mer og mer grep om deg. Det er helt kvalmende å se hvilket grep min søsters eks har på henne, selv om de nå heldigvis ikke bor sammen mer.

Ønsker deg lykke til og alt godt, men mitt råd er: kom deg vekk fra han!

Skrevet

Jeg er selv forelsket i skrivende stund i en fantastisk mann.

Det er en slik mann du også fortjener.

IKKE EN PSYKOPAT!!

Det er beintøft å gå ut av et forhold selv når en ikke er forelsket.

Men tro meg. Har han lav grad av empati, sympati, bråsinne, voldelig, truende på noen som helst måte, manipulerende...så har du det mye bedre uten.

Du er bare 18 år. Men hvis du er som meg da jeg var 18 år, så føler du deg kan hende ganske voksen. Det er du, men du mangler erfaring. Og vet du..du trenger ikke den erfaringen som en psykopat vil gi deg. Det er mye bedre å få lov å være ung og glad og ubekymret.

Vær så snill..for din egen skyld..hør på oss som skriver til deg her. Vi skriver ikke at du skal forlate han av noen annen grunn enn at vi vil deg vel.

Ikke ta sjansen!!! Ikke gi han en ny sjans!!! Gå før han strammer grepet og det blir mer vanskelig for deg.

Lykke til :)

Skrevet

Takk alle sammen.. Tror jeg vet hva svaret er nå.

Hele familien misliker han untatt meg men det er vel på tide jeg gir slipp før det er for sent... Er bare så vanskelig, føler han ikke kommer til å bry seg en plass hvis jeg gjør det slutt og det kommer til å såre meg så masse.. Men jeg får vel bare bite tenna sammen å tenke posetivt, er jo bare 18!

Skrevet

Ja.. skal du kaste bort livet på å bli dratt ned i gjørma med en voldelig tulling, som kommer til å mishandle deg, og få deg på stoff..

Eller skal du gjøre positive livsstilsvalg?

Skrevet

Kom deg bort fortere enn svint! om du allerede nå merker slike trekk så blir det bare verre.

Ikke vent til du ligger på sykehuset med brukne bein i kroppen og må gå med voldsalarm døgnet rundt.

Skrevet

Jeg er enig i at det høres ut som en god ide å komme seg vekk fra fyren, men samtidig er jeg litt skremt over at et par ord fra farmor og et søk på google legges til grunn for å dele ut en såpass seriøs diagnose..

Skrevet

Han er kriminell, voldelig, egoistisk, ufølsom, har mangel på empati å sympati, dårlig innflytelse på andre, driver med feil ting osv, DET er en psykopat, så hadde det ikke vært får alle mine venner/familie + denne siden som rådet meg hadde jeg nokk ikke gjort det slutt, men ja.. Gjorde det slutt med han i dag får noen timer siden. og det er jeg glad for. Fortalte han hvorfor jeg ikke kunne mere, alt jeg fikk i svar var : ok ^^

Såå masse brydde han seg ;) får en drikksekk rett å slett!

Skrevet

Du skal være så glad for at du gjorde det slutt. Jeg har selv vært sammen med en psukopat for 3år siden. Ting var opp og ned i hele 3år, og han var helt grusom. Nå i ettertid har jeg funnet meg verdens snilleste mann, er lykkelig og bare koser meg skikkelig. Mens han psykopaten jeg var sammen med kom ut fra fengsel for 2gang nå etter å ha knivstukket kompisen sin og en masse annet.

Det er en stor mulighet for at han kan komme tilbake til deg, og sjarmere deg igjen å si mye pent for å få deg tilbake, men du må bare være STERK! Ting blir aldri bedre med en slik person, uansett hvor overbevisende han kan virke..

Stå på, og lykke til videre i livet!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...