annma25 Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 hei:) skal ha meg ny mobiltelefon, da min gamle begynner å bli gammel og rar.. jeg har sett meg ut to, men klarer ikke å velge hvem av de.. samsung wave og htc desire. noen som har noe erfaring med disse telefonene? begge har fått terningkast 6.. ellers har jeg lest om alt mulig om de.. men på et forum leste jeg at mange har hatt problem med klokkealarmen på samsungen..? noen som har erfaring med det? isåfall blir vel valget litt lettere...
Hanselot Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Jeg har HTC Desire, så kan kun skryte av den. Beste telefonen jeg har hatt, har ikke hatt problemer med den til nå. Den er kjapp, stilig og flott. Du vil trolig høre akkurat det samme fra en som har Samsung. Ellers foreslår jeg testene på Amobil.no for ett mer nøytralt synspunkt.
Gjest Badabing Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Det kommer an på om du vil ha apps. Wave er en utrolig bra telefon, men den bruker plattformsystemet Bada, som foreløpig er temmelig ukjent. De har vel bare et par hundre applikasjoner liggende ute foreløpig. Desire bruker Android som gir store valgmuligheter. Jeg ville nok valgt HTC Desire av disse, men kun på grunn av applikasjonene. Hvis det ikke er viktig, ville jeg kjøpt Wave.
Rødtoppen86 Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Ville helst kjøpt den nyeste Samsung Galaxy. Både jeg og samboer har HTC Desire og den funket kjempefint helt frem til for to mnd siden. Hans telefon går varm og slår seg av gang på gang, min telefon låser seg, særlig hvis jeg er på internett eller hvis noen ringer. Skjermen blir rett og slett svart og jeg er nødt til å ta ut batteriet for å restarte den. Bare jeg har telefonen i lomma kan den finne på å få svart skjerm, så noe er ikke helt bra. Foruten om dette er telefonen kjempebra og det kan være at vi har fått et dårlig parti av telefonen, men Galaxy er mye bedre på alle områder.
Hanselot Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Ville helst kjøpt den nyeste Samsung Galaxy. Både jeg og samboer har HTC Desire og den funket kjempefint helt frem til for to mnd siden. Hans telefon går varm og slår seg av gang på gang, min telefon låser seg, særlig hvis jeg er på internett eller hvis noen ringer. Skjermen blir rett og slett svart og jeg er nødt til å ta ut batteriet for å restarte den. Bare jeg har telefonen i lomma kan den finne på å få svart skjerm, så noe er ikke helt bra. Foruten om dette er telefonen kjempebra og det kan være at vi har fått et dårlig parti av telefonen, men Galaxy er mye bedre på alle områder. Slike problemer kan man lik så gjerne oppleve med en Iphone, Samsung, Nokia osv. Dersom dette skjer, går det på garantien. Skulle man tenkt sånn kunne man faktisk ikke kjøpt noe som helst som går på strøm, fordi en eller annen vil på ett eller annet oppleve problemer som normalt vil gå på garantien. Men skjønner godt at det gir dårlige vibber. Det er derfor jeg holder meg unna Apple
Rødtoppen86 Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Selv om jeg misliker Apple til de grader, så må jeg innrømme at jeg aldri hadde slike problemer med min iphone. Det svir å si det, men den hadde ikke andre problemer enn at det var et Apple-produkt. Klart ting kan slutte å virke som det skal, men enkelte ting virker bedre enn andre.
(((Puma))) Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er fantastisk fornøyd med min HTC Desire.
Rotehøna_21 Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har Samsung Wawe og er mege fornøyd med den... Den har jo da desverre Bada og man får ikke tak i så mange spill. Men det kommer seg og allerede den siste mnd har det kommet mange spill, desverre mest betalings spill. Men får tak i mange andre også. Jeg er som sagt kjempe fornøyd, men er man en som liker å spille masse på mob er nok Desire best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå