Frk. Lunde Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Hei, jeg lurer på om det er noen som har tatt piercing hos hun som kaller seg Frk. Luck i Kristiansand, og om hvordan hun er, eller om du har hørt noe om hvordan hun er.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Hei, jeg lurer på om det er noen som har tatt piercing hos hun som kaller seg Frk. Luck i Kristiansand, og om hvordan hun er, eller om du har hørt noe om hvordan hun er. Meg og ei veninne gjorde det der for 2 år siden. ER kjempe fornøyd. har den ennå ho var veldig flink og proff. har hørt mange andre som har gjort det der. bare posetivt å si
Frk. Lunde Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 Tusen takk, meg og ei venninne tenkte vi skulle der nå snart, men måtte bare høre litt rundt før vi bestilte time
Gina_ Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Tror det var der jeg fjernet en vond ørepiercing jeg ikke fikk ut selv, syns hun var flink og virket profesjonell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå