Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Hei! Har dere hørt den nye sangen til Publiners - Bær me over? Jeg skjønner teksten, men hva mener dem egentlig med bær meg over? Over til hvor da liksom? For i musikkvideoen så er det jo bilder fra en begravelse. Men er det over til den andre siden, altså døden de mener? Hva tror dere? Teksten: Publiners - Bær me over E veit at e sa e sku slapp av, ta fri men så vart dæ vel sånn som det av og tel bi farvel harmoni, hallo slaveri med arbeid på overtid Og når eg ligg nede med tomt batteri så glir eg fort over i dagdrømmeri farvel slaveri, god dag apati det då eg treng handa di Du kan bær me over, over dit du e du kan bær me over, bær me over dit du e Når alt som skjer bære flimre forbi og hopæ seg opp i ei svart mørketid når e skrik i mot livet i vilt raseri det då eg treng handa di Du kan bær me over, over dit du e du kan bær me over, bær me over dit du e Dæ e du så hold fast i me når e slit når strømmen tar tak og går sterk og kvit når livet smake bitter vin dæ e då e treng handa di E veit at e sa e sku slapp av, ta fri men så vart dæ vel sånn som det av og tel bi e skrik i mot livet i vilt raseri då treng eg handa di Når livet smake bitter vin.. Du kan bær me over, over dit du e du kan bær me over, bær me over dit du e Du kan bær me over, over dit du e du kan bær me over, bær me over dit du e...
Hanselot Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Vedkommende er trøtt og sliten pga overtid, stress og mas og ber sin kjære om å ta h*n med seg over til der h*n er.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Jeg tolker det som at han synger om kjærligheten (fra kjæresten og/eller familien), og at det er den som kan bære ham over "Gi opp"-elva som han stadig holder på å falle i.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Da tenker jeg ganske likt som dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå