Gå til innhold

Foretrekker dere noen spesielle merker i ull-klær til litt større barn?

iss

Anbefalte innlegg

Ser mange er fornøyde med Joha, men begge mine barn fikk hull i tærne etter kort tids bruk. Så nå har jeg klippet av føttene på dem og bruker dem som stillongs. Kommer ikke til kjøpe mer av dem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra innlegg, Susan! Synes spesielt sokker/strømpebukser er vanskelig mtp kvalitet, så jeg skal teste ut Safa.

Enig ang. Cubus, det er ikke så spreke farger/design. Vi har bare hamstret noen av de mørkeblå genserene (de rosa var skikkelig dølle), og kvaliteten har virkelig vært upåklagelig. Veldig fornøyd med hjelmluene også. Ellers har jeg ikke kjøpt bodyer derfra, fordi de ser så kjipe ut... (bortsett fra de lyse/naturfargede, men de har vi ikke prøvd).

Safa har jo faktisk ulltøy med mønster, OG antiskli om man vil ha det. (Ikke sånn "henge fast i skosålen", men "sklir ikke så fort det berører gulvet" - antiskli.)

Joha syntes jeg var veldig små i størrelsen, og lite fleksible, så de ga vi opp raskt etter babystadiet. (Men fint på tynn baby...)

Liker pysjene til nøstebarn da... Og det tykkere ulltøyet. Selv om pysjene slites lett på føttene. Det trengs ikke så ofte vask, og er mykt og tykkt.

Har en del gensere fra krokofanten vi er veldig glade i og... Men det virker ikke som de produserer mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...