Gå til innhold

Feelunique.com

Fremhevede innlegg

Skrevet

Halo!

For 2 uker og 1 dag siden, for å være nøyaktig, bestilte jeg en god del varer fra feelunique.com. Det hele kom på rundt 2700 kr. Jeg synes dette tar foreferdelig lang tid. Noen som har erfaringer med feeluniqe og fortolling osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pakke ble sendt til meg fra FeelUnique den 25 August. Den har fremdeles ikke kommet frem. De skulle sende ny, for 1.5 uke siden, ikke kommet enda. :(

Skrevet

Bestilte en pakke på under 200 kr, så slapp toll. Men allikevel tok det 2 uker før den kom. Litt drøyt synes jeg :(

Skrevet

En pakke ble sendt til meg fra FeelUnique den 25 August. Den har fremdeles ikke kommet frem. De skulle sende ny, for 1.5 uke siden, ikke kommet enda. :(

Oi! Det hørtes ikke lovende ut da. Det er tollvesenet som er treige etter hva jeg har skjønt, men er jo umulig å spore pakken :S

Skrevet

Jeg bor ikke i Norge, men hadde nettopp det samme problemet. Det tok nesten fire uker fra jeg bestilte til jeg fikk pakken min.

Skrevet

Tok akkurat 1 uke fra jeg bestilte derfra (holdt meg under 200 kr), har maks ventet i 2 uker. Men har hørt at de kan være veldig treige...

Skrevet

Jeg bor ikke i Norge, men hadde nettopp det samme problemet. Det tok nesten fire uker fra jeg bestilte til jeg fikk pakken min.

Samme her! Hvilket land? Jeg bor i Nederland og nå har jeg ventet i over 4 uker på den første foresendelsen..:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...