Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen min i dag for å snakke med han om et tema jeg ikke vil snakke med mine nærmeste om! Ikke veldig alvorlig, men rett og slett hvordan jeg har det inni meg, følelsesmessig, og jeg har en veldig dårlig periode.

Siden jeg fortsatt bor hjemme så driver mamma hele tiden å prøver å få meg til å si det til henne, men jeg sier at noen ting vil man ikke snakke med sine nærmeste om og legen min sa også det at det kalles privatliv og som regel er det bedre å snakke med en man ikke er knyttet til ellers!

Da jeg prøvde å si at jeg vil ikke ta det opp med henne eller noen andre i familien, men også at det ikke har ne med henne å gjøre så sier hun kjempeoppgitt at hun takker for den tillitten og at jeg er stygg som oppfører meg sånn!

Jeg er så oppgitt og mener selv at det er helt feil å skulle blande seg inn på den måten og nærmest skjelle meg ut for å få vite hva det er. Men jeg vil jo ikke at alle skal vite det, jeg trengte bare å snakke ut om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min er også sånn..Det er så typisk. Si til henne at du ikke ønsker å fortelle henne alt, end of story, evt ikke svar når hun spør og graver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...