cha Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Hei. Jeg har akkurat flyttet inn hos kjæresten min. Han leier et gammelt hus fra ca 60-70tallet. Masse farger, mønstre osv. Jeg vil gjøre det mer hjemmekoselig, men er usikker på hva jeg kan gjøre utifra sånn det er her. Hva kan jeg pynte med f eks? Slik er ståa: Stua: 3 av veggene er gul-oransje, noe som kan minne om striesekk på en måte. Tapet. Siste veggen er en blå blomstrete tapet, med mye hvitt og lysebrunt også. Gulvet er brunt, ligner på korketavleopplegg. Grønn skinnsofa og brunt behandlet trebord. Spisestua, som henger sammen med stua: Blåe vegger, brune store veggseksjoner. Spisebord og stoler i blått og hvitt. Gulvet er mønstrete, med forskjellige brune nyanser. Kjøkkenet et også blått. Har noen pyntet opp et gammelt hus og vil dele noen erfaringer? Eller er det noen som har litt greie på det som kan spytte inn noen tips?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Siden du skriver at dere leier, går jeg utifra at dere ikke får lov til å male, eller gjøre slike store forandringer? Du kan henge en tom bilderamme (en ganske stor en da), på en av veggene med tapet, syns jeg er skikkkelig stilig hvertfall. Eller henge opp bilder på veggene. Eventuelt henge opp stoff/gardingaktig over veggene.
cha Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 Vi har ikke diskutert å male enda, men jeg har vært på tanken. Men hvis han har lyst, så kan vi ta det opp med huseier. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå