Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

:hoppe: For 28 uker og 3. og siste trimester :hoppe:

Koselig med statusoppdatering :) Ønsker deg all lykke i tiden frem mot fødsel.

Og angående vekta. Hver gang du tenker på det, og tenker at det er ille - tenk på meg som har gått opp 17 kilo :sjokkert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tredje trimester! :hoppe: For en deilig milepæl. Gleder meg til jeg også når den om fem uker. :)

Fin statusoppdagering! Tror jeg stjeler den litt. Har ikke laget noen hittil, jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til 3. trimester Ripsy!

:strix::nigo:

Finfin statusrapport! :jepp:

Takk :) Synes du 3. trimester har gått fort? Eller føler du det har gått saktere enn 2. trimester?

Velkommen til 3.trimester! :strix:

Må innrømme jeg satt her og tenkte "Ripsy? 3.trimester? Er det såpass?!". Føles ut som i går at jeg bikket over i siste trimester skjønner du. Jaja, tror jeg er i pre-ammetåka jeg altså.

Fin fin statusrapport.

Takk! Jeg ligger hakk i hæl :)

:hoppe: For 28 uker og 3. og siste trimester :hoppe:

Koselig med statusoppdatering :) Ønsker deg all lykke i tiden frem mot fødsel.

Og angående vekta. Hver gang du tenker på det, og tenker at det er ille - tenk på meg som har gått opp 17 kilo :sjokkert::ler:

Prøver å forsone meg med at kiloene kommer, men skulle gjerne vært litt flinkere med kostholdet... Det er jo fortsatt 3mnd igjen, så vi kan jo fortsatt skjerpe oss litt og tjene på det. Men det er visst lettere sagt enn gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Synes du 3. trimester har gått fort? Eller føler du det har gått saktere enn 2. trimester?

Eh... må vel dessverre si at 3.trimester har gått litt saktere. En ting er treningen som ble lagt på is, så kroppen som blir tyngre og man orker mindre. I tillegg til at det faktisk nærmer seg hvilket skaper en viss form av utålmodighet... :overrasket: Mitt beste tips må være å nyte sommeren så godt som mulig og tenke minst mulig på graviditet og fødsel :ler: (Ja, det er lett... :roll::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix 3. trimester!! :strix :strix:

JIPPI! Nå nærmer det seg Ripsy! :nigo:

Sender deg en god :klem1:

En god :klemmer: tilbake Bygdejenta! Vi nærmer oss nå :strix:

:hoppe: Siste innspurt nå!

:hoppe:

Og imens koser jeg meg med å lese og drømme meg bort inne hos deg og MonThe!

Oi 3 trimester? Betyr at jeg også er det.. og har vært der en stund.. tiden går sååå fort! :rodmer :fnise:

:fnise: Du nærmer deg vel høygravid du nå :gravid:

Eh... må vel dessverre si at 3.trimester har gått litt saktere. En ting er treningen som ble lagt på is, så kroppen som blir tyngre og man orker mindre. I tillegg til at det faktisk nærmer seg hvilket skaper en viss form av utålmodighet... :overrasket: Mitt beste tips må være å nyte sommeren så godt som mulig og tenke minst mulig på graviditet og fødsel :ler: (Ja, det er lett... :roll :fnise: )

Ja, regner med det kan bli litt utålmodighet fremover nå... Menvi har jo fortsatt ferietur å se frem til og da går plutselig 2 uker så fort som bare det :sol:

Spent hver gang jeg er inne hos deg om dagen jeg! Månen nærmer seg full nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste døgnet har jeg vært plaget av halsbrann, er iallfall ganske sikker på at det må være det. Ikke noe deilig iallfall. :riste: Det er en litt sånn ekkel brennende følelse øverst i halsen, føles ut som om det er sure oppstøt på vei opp som aldri kommer opp.

Leste at noen anbefalte Love Hearts, kanskje jeg skal prøve det i morgen. Nå skal jeg gå å ta meg et glass melk og se om det hjelper.

Ellers er det bra med meg. Har hatt noen late dager :sjenert: . Skal prøve å få med meg mannen på en romantisk kveldstur i dag. :kyss:

Nå¨et glass melk så middag (kylling, pesto og pasta + noe grønt).

Edit: og takk for det Andemor :)

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling, pesto og pasta er kjempegodt! :jepp:

Kjipt at du begynner å få halsbrann..Men love hearts skal vist hjelpe, ja. :) Har ca. samme effekt som de tabelettene man får på apoteket, at "skummet" fra dem legger seg som en slags tropp for veien ut av magesekken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3. semester Rispy! gratulerer :) Alt bra med bakeren?

Takk! Bakeren har det bra :)

Kylling, pesto og pasta er kjempegodt! :jepp:

Kjipt at du begynner å få halsbrann..Men love hearts skal vist hjelpe, ja. :) Har ca. samme effekt som de tabelettene man får på apoteket, at "skummet" fra dem legger seg som en slags tropp for veien ut av magesekken. :)

Det er en gjenganger her, så enkelt når man ikke har så mange ingredienser.

Har ikke kjent halsbrannen nå i morges, men jeg skal kjøpe inn noen love hearts etterpå uansett, mistenker at dette er noe som kommer til å komme tilbake.

Så fin statusrapport! :)

Kjenner igjen det med sparkene på kvelden, det var veldig koselig!

Takk :)

Ja, det er så fantastisk å ligge å bare konsentrere seg om sparkene og bevegelsene inni der. Jeg tenker på det hver dag at det er helt utrolig at det er en liten baby inni magen min :rodmer: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det med halsbrann sliter jeg også litt med, men legger merke til at det er verst de dagene jeg har spist litt mer enn det jeg orker. :fnise: Tror bare jeg selv må roe ned matlysten (da tarmene nå ligger godt dyttet opp i brystkassa).

Uansett så signerer jeg love hearts ideen. Har noen småruller her, er bare jeg som er litt prippen på love hearts. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på det hver dag at det er helt utrolig at det er en liten baby inni magen min :rodmer: .

:rodmer:

Enda mer fantastisk er det når de kommer på utsiden, og du kan tenke på at det lille mennesket har vokst inni magen din :rodmer::grine:

Håper alt står bra til med deg/dere! Er ikke så flink til å legge igjen hilsner for tiden (har en ny sjef i huset, så blir mindre tid til å tråle gjennom KG :fnise: ) , men er ofte innom og titter til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik du beskriver halsbrann sliter jeg veldig med også. Føles ut som jeg må kaste opp, men så klarer jeg ikke det. Skal ihvertfall prøve Love Hearts :) Kan ikke skade ihvertfall.

Håper alt er bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Enda mer fantastisk er det når de kommer på utsiden, og du kan tenke på at det lille mennesket har vokst inni magen din :rodmer::grine:

:grine::rodmer:

Halsbrannen forsvant, så forhåpentligvis blir det ikke så ille som jeg fryktet. Kanskje det bare var noe jeg spiste dagen før som førte til det. :vetikke:

Ellers lite nytt å meddele her. Nå er det ferietid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...