Gjest Delphina Skrevet 28. juni 2011 #1161 Del Skrevet 28. juni 2011 Mas i vei om vekten. Jeg greier å holde meg på de 5kg jeg. Dog, jeg er overvektig, så det at jeg har gått opp 5kg er ideelt for min del. Forresten, alltids koselig når forloveden tar tak i bena mine og sier "Ja, jeg ser du hamstrer!" Alle er forskjellige, noen har mye kynnere, andre ikke. Hadde kynnere i går, og det var sånn at jeg måtte sette meg ned, da det strammet over navelen. Det var ubehagelig. Dog, jeg har det en gang i blant. Ha en super flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #1162 Del Skrevet 28. juni 2011 God morgen Ripsy Mas i vei med vekten, her inne kan vi vel skrive det som opptar oss.... Godt å ha noen å dele ting med Jeg er ganske lik deg der altså og sambo blir litt oppgitt av å høre om det til tider Ha en super duper dag Godt å høre at jeg ikke er den eneste. I dag har jeg sett på bilder fra helga - og jammen har ikke ansiktet blitt mye rundere også Har ikke sett det i speilet jeg... Men etter fødsel skal vi bli så spreke så Mas i vei om vekten. Jeg greier å holde meg på de 5kg jeg. Dog, jeg er overvektig, så det at jeg har gått opp 5kg er ideelt for min del. Forresten, alltids koselig når forloveden tar tak i bena mine og sier "Ja, jeg ser du hamstrer!" Alle er forskjellige, noen har mye kynnere, andre ikke. Hadde kynnere i går, og det var sånn at jeg måtte sette meg ned, da det strammet over navelen. Det var ubehagelig. Dog, jeg har det en gang i blant. Ha en super flott dag! Noen ekstra kilo med vi jo uansett regne med - de små frøknene må jo ha litt næring både nå og til etterpå Ha en fin dag du også Delphina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #1163 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg skal kjøpe meg sprinkelsenga fra Ikea (Gulliver) - men så har jeg så lyst på sånn himmelseng over. Ja, jeg har lyst på en liten prinsessejente Ser Barnas hus har to forskjellig gardiner: 1) http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnerom/teddy-jac-himmel.html 2) http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnerom/zara-himmel-voile.html Også har de stativ separat. Har litt lyst til å bare bestille på nettet, men usikker på hva som er forskjellen på de to gardinene. Noen som har noen av de? Eller er det andre steder jeg kan få en bedre deal? Eller bør jeg rett og slett gå i butikken for å se? edit: Fant ut hva som var forskjellen når jeg leste litt mer. Den siste er transparent, hvit og den første har innvevde bamser i stoffet og er litt dyrere. Men hva er finest da? Er det like fint med den rimelige, enkle, transparente? Jeg er nemlig ikke så glad i for mye dill og pynt, vil at det skal være rent og pent. Hva synes dere andre? Endret 28. juni 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 28. juni 2011 #1164 Del Skrevet 28. juni 2011 vi har vært på ferie i to uker og da vi kom tilbake sa naboene av jeg var blitt så rund og go i ansiktet. Som om jeg ikke hadde nok bollekinn fra før! Jeg stemmer for at vi går fra graviddagbok til treningsdagbok etter at vi har født. Jeg gleder meg hvertfall veldig til å komme igang med trening igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 28. juni 2011 #1165 Del Skrevet 28. juni 2011 Så fint med himmelseng De har jo en veldig enkel løsning på Ikea da, sånn myggnetting som man henger i en krok fra taket. Den er faktisk ganske fin. Er sikker på du kommer deg raskt ned i vekt etter fødselen, du som er så flink med trening. Jeg har allerede gått ned omtrent alt, uten å bevege meg noe særlig... Gleder meg til å trene igjen om noen uker, men foreløpig er ikke kroppen min i stand til særlig mer enn å gå tur. Det kan bli en lang vei tilbake i form, etter ni tunge måneder. Du er heldig og flink som har holdt deg i aktivitet! Og nå har du jammen ikke lenge igjen, Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 28. juni 2011 #1166 Del Skrevet 28. juni 2011 De himlene der så veldig fine ut altså. Jeg liker også det som er litt nøytralt, men er glad i litt rosa dill Jeg kjøpte lik sprinkelbeskytter og himmel på princess i hvitt med innvevde bamser og er kjempe fornøyd. Ikke så helt ulikt de på barnas hus. De var ikke så dyre,men husker ikke akkurat hva jeg betalte.... Jeg kjøpte de på salg, kanskje de fortsatt har det til redusert pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 28. juni 2011 #1167 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg stemmer for at vi går fra graviddagbok til treningsdagbok etter at vi har født. Jeg gleder meg hvertfall veldig til å komme igang med trening igjen!! Denne er jeg med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #1168 Del Skrevet 29. juni 2011 vi har vært på ferie i to uker og da vi kom tilbake sa naboene av jeg var blitt så rund og go i ansiktet. Som om jeg ikke hadde nok bollekinn fra før! Jeg stemmer for at vi går fra graviddagbok til treningsdagbok etter at vi har født. Jeg gleder meg hvertfall veldig til å komme igang med trening igjen!! JA Jeg er med! Jeg hadde jo en treningsdagbok tidligere, og synes det hjelper mye. Og jeg har allerede satt meg mål for neste vår: Sentrumsløpet i Oslo i mai - 10km! Noen flere som er med på den? Så fint med himmelseng De har jo en veldig enkel løsning på Ikea da, sånn myggnetting som man henger i en krok fra taket. Den er faktisk ganske fin. Er sikker på du kommer deg raskt ned i vekt etter fødselen, du som er så flink med trening. Jeg har allerede gått ned omtrent alt, uten å bevege meg noe særlig... Gleder meg til å trene igjen om noen uker, men foreløpig er ikke kroppen min i stand til særlig mer enn å gå tur. Det kan bli en lang vei tilbake i form, etter ni tunge måneder. Du er heldig og flink som har holdt deg i aktivitet! Og nå har du jammen ikke lenge igjen, Ripsy Ja, har sett den på ikea, men ikke sikker på om jeg likte den Jeg liker så godt den gamle, klassiske himmelsengen. Kanskje fordi jeg alltid drømte om himmelseng da jeg var liten jente Jeg er jo glad i å trene, så det blir spennende å se hvordan det blir med en liten baby i hus - håper vi får kabalen til å gå opp her hjemme. Men er jo selvfølgelig forberedt på at en må ta det med ro de første ukene. Tror kanskje reduksjon på treningen er med på å gjøre meg litt "deprimert" i forhold til vekten - er jo vant til å trene mye mer og hardere, så en kjenner jo på kroppen at muskulaturen forsvinner... De himlene der så veldig fine ut altså. Jeg liker også det som er litt nøytralt, men er glad i litt rosa dill Jeg kjøpte lik sprinkelbeskytter og himmel på princess i hvitt med innvevde bamser og er kjempe fornøyd. Ikke så helt ulikt de på barnas hus. De var ikke så dyre,men husker ikke akkurat hva jeg betalte.... Jeg kjøpte de på salg, kanskje de fortsatt har det til redusert pris.... Jeg tror jeg må dra å se en dag jeg. Da skal jeg titte på de med innvevde bamser også. Tipper det er de samme som de har på BarnasHus jeg. Håper på at jeg kommer over noe på salg Denne er jeg med på! Det blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 29. juni 2011 #1169 Del Skrevet 29. juni 2011 Tror jeg slenger meg på det å ha treningsdagbok. Skulle begynne å trene på nyåret... Vi ser jo hvor langt jeg kom hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #1170 Del Skrevet 29. juni 2011 Tror jeg slenger meg på det å ha treningsdagbok. Skulle begynne å trene på nyåret... Vi ser jo hvor langt jeg kom hvertfall.. Det blir koselig å følge hverandre videre, motivere hverandre og komme med tips for hvordan en praktisk skal få til trening i hverdagen med en baby i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 29. juni 2011 #1171 Del Skrevet 29. juni 2011 Det blir koselig å følge hverandre videre, motivere hverandre og komme med tips for hvordan en praktisk skal få til trening i hverdagen med en baby i hus. Det blir veldig koselig. Jeg har trent endel før, så jeg har peiling, men jeg må skjerpe meg på motivasjon.. Da blir det jo koselig med motivasjon fra andre. Håper det er greit at jeg slenger meg med her, i treningsklubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #1172 Del Skrevet 29. juni 2011 Det blir veldig koselig. Jeg har trent endel før, så jeg har peiling, men jeg må skjerpe meg på motivasjon.. Da blir det jo koselig med motivasjon fra andre. Håper det er greit at jeg slenger meg med her, i treningsklubben. Vi får minne hverandre på det når tiden er inne. Imens får vi holde oss i så mye aktivitet som vi orker og ta vare på oss selv og den lille i magen. Tror redebyggingsinstinktet har startet for fullt her. Har lyst til å ut å shoppe og gjøre klart alt! Det jeg er på jakt etter akkurat nå: - TFK Joggster 3 med bag (usikker på om jeg skal ha den nye multi x eller den orginale hard bagen). Bestille fra Tyskland eller finne brukt på finn.no http://www.buggy.de/en/products/joggster-3/joggsteriii-videos.html - sprinkelseng - hadde tenkt til å kjøpe på tilbud på ikea, men tror jeg er for sent ute - himmel m/stativ til sprinkelseng. - stellebord til badekar (titter hver dag på finn.no - babybjörn vippestol (har kanskje funnet en på finn.no til 500kr) Så fort jeg har kjøpt seng og madrass blir det å lete etter dyne og sengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #1173 Del Skrevet 29. juni 2011 OJ! - Under 100 dager igjen ifølge tickeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. juni 2011 #1174 Del Skrevet 30. juni 2011 Og, i dag er du 26 uker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #1175 Del Skrevet 30. juni 2011 26 uker Det her går jo unna :gjeiper: Er det noen av dere som synes det er på tide at vi blir litt skjemt bort? Eller at mannen burde gjøre litt mer hjemme? Skaff dere en app på telefonen som heter iPregnancy - eller last den ned på mannen sin telefon . Siterer fra uke 26 under Daddy: "- This week it would make your partner incredibly happy if you would clean the bathroom top to bottom, as a surprise. Maybe you could fold the laundry too, without being asked. - While you are at it, one day, why not surprise her with a snack while she is watching tv? - Another way you could make her day would be to pack her a delicious lunch to take to work. If you don't know how to do this or to cook, go to a gourmet store and buy the ingredients there. She is worth it. - Finally, take her to the movies. A romantic comedy would make her the happiest. This may be the last time you two can go to the movies for a long time. Evene if you would prefer an action adventure film, enjoy the one she would like!" Klager ikke på mannen min altså - han tar godt vare på meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 30. juni 2011 #1176 Del Skrevet 30. juni 2011 26 uker Høres ut som en fin app Selvom jeg heller ikke skal klage på mannen altså Men det hadde slett ikke gjort noe om han plutselig hadde laget gourmet-matpakke til meg en dag f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. juni 2011 #1177 Del Skrevet 30. juni 2011 For 26 uker Begge himmlene var kjempe fine. Du må nesten velge den du syntes er finest Vi skal også ha himmel over sengen vår (Monica vuggen) Oog.. Jeg signerer å ha blitt rundt i ansiktet. Er nok ikke noe man legger merke til i speilet fordi man ser seg i det hver dag, men jeg så det godt på bilder.. Blir spennende å se på vekten etter svangerskapet. Jeg startet på ca. 55 kg, og er nå oppe i 66 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #1178 Del Skrevet 1. juli 2011 26 uker Høres ut som en fin app Selvom jeg heller ikke skal klage på mannen altså Men det hadde slett ikke gjort noe om han plutselig hadde laget gourmet-matpakke til meg en dag f.eks. Overraskelser er alltid koselig - om en er gravid eller ikke. For 26 uker Begge himmlene var kjempe fine. Du må nesten velge den du syntes er finest Vi skal også ha himmel over sengen vår (Monica vuggen) Oog.. Jeg signerer å ha blitt rundt i ansiktet. Er nok ikke noe man legger merke til i speilet fordi man ser seg i det hver dag, men jeg så det godt på bilder.. Blir spennende å se på vekten etter svangerskapet. Jeg startet på ca. 55 kg, og er nå oppe i 66 kg. Ja, jeg må nesten dra en tur å titte på de. Etter min utblåsning om vekten her for noen dager siden har jeg slått meg mer til ro med at jeg får ta det som det kommer, men selvfølgelig prøve å skjerpe meg litt i matveien ...selvom det ikke alltid er like lett... Nå har vi kjøpt seng og madrass og så fikk vi tak i en fin, brukt Babybjörn vippestol på finn.no Under halv pris sammenlignet med ny. Jeg er fornøyd! Senga var også på tilbud, men vi kjøpte en mye dyrere madrass enn den som var på tilbud. Gleder meg til å sette opp senga. Men jeg har lovet at jeg skal rydde litt på "barnerommet" først - vi har fortsatt flytteesker der inne som må pakkes ut. Så da blir premien min å kunne sette opp senga når det er ryddig der inne Gjett om det gav meg energi til å rydde og organisere i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. juli 2011 #1179 Del Skrevet 1. juli 2011 Flink du er som rydder og ordner opp på kommende barnerom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #1180 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Flink du er som rydder og ordner opp på kommende barnerom Må få litt orden der inne, men vi kommer jo til å ha jenta vår på rommet vårt de første månedene, så det kommer vel egentlig til å bli mer som et gjesterom inntil videre. Men jeg tenkte å sette alt utstyret klart der inne frem til ho kommer. Har visst hatt mye annet å styre med i dag, så ikke gjort så mye enda.. Burde egentlig rengjort hele leiligheten i dag. Jeg drikker sjelden cola om dagen, men nå skal jeg ta meg noen slurker og se om det gir meg litt energi til å komme i gang. Og i kveld blir det ut å spise indisk og kino etterpå. Vi må passe på å kose oss med sånne ting nå mens vi ikke er avhengig av barnevakt. Endret 1. juli 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå