BareBea Skrevet 26. mai 2011 #1081 Del Skrevet 26. mai 2011 Her er det lenge siden jeg har vært, du hadde til og falt ut av lista fra mine innlegg. Fy skam meg! Er helt enig med at tiden går fort nå. Gikk så seint i begynnelsen, men nå har vi mer enn nok med å ha kontroll over ukene Tiden pleier vel som regel å gå fort nå om våren, og hvertfall du som styrer med eksamen. Tenker du er klar for å bli ferdig! Bilsete er faktisk den eneste tingen vi har kjøpt utenom tøy så det får bli som det blir. Vi kjøpte maxi-cosi. Skal være bra det også, vet ikke om det var med på testen? Lykke til med eksamensinnspurten og god helg til deg litt på forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. mai 2011 #1082 Del Skrevet 27. mai 2011 Innom med en helge God helg Ripsy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 27. mai 2011 #1083 Del Skrevet 27. mai 2011 Innom og ønsker deg en finfin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 27. mai 2011 #1084 Del Skrevet 27. mai 2011 Oj! Over halvveis allerede! Utrolig så fort dette kom da! Tror ikke du skal bekymre deg så mye over kiloene. Du er slank fra før av, ikke sant? Da har du jo litt flere kilo som du skal legge på deg enn oss som har bittelitt ekstra. Men lurt å prøve å spise sunt mellom måltidene, da. Ikke at jeg er så flink til det selv, bestandig, men... Man får i hvertfall ha ambisjoner om å spise sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 31. mai 2011 #1085 Del Skrevet 31. mai 2011 Pårennende kilo hører med, og det sies det er verdt det til slutt! hihi Dessuten er jo amming rene slankekuren! Så om du skal amme, så skal du se at kiloene renner enda raskere av enn på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #1086 Del Skrevet 31. mai 2011 For 21 uker Kiloene renner på, men det er jo helt naturlig Noen treningsøkter etter fødsel, og du er back in shape! Jeg har gått opp 6 kilo siden jeg ble gravid, og jeg er bare 19 uker på vei.. Det er bra det ikke er bare meg . Er bare livredd for at jeg skal ende på 20kg pluss. Håper alt er bra med deg? Får ta meg en titt innom. Det har vært litt dårlig med besøk hos dere andre de siste ukene.... Her er det lenge siden jeg har vært, du hadde til og falt ut av lista fra mine innlegg. Fy skam meg! Er helt enig med at tiden går fort nå. Gikk så seint i begynnelsen, men nå har vi mer enn nok med å ha kontroll over ukene Tiden pleier vel som regel å gå fort nå om våren, og hvertfall du som styrer med eksamen. Tenker du er klar for å bli ferdig! Bilsete er faktisk den eneste tingen vi har kjøpt utenom tøy så det får bli som det blir. Vi kjøpte maxi-cosi. Skal være bra det også, vet ikke om det var med på testen? Lykke til med eksamensinnspurten og god helg til deg litt på forskudd! Lenge siden jeg har vært innom deg også. Våren og alt som følger med er ikke tiden til å sitte timesvis foran pc'n Hadde også tenkt maxicosi fordi jeg har hørt det har gjort det bra i mange tester, så det blir nok bra det også! Innom med en helge God helg Ripsy! Takk for klemmen - Jeg hadde en fin helg! Innom og ønsker deg en finfin helg!! Takk Oj! Over halvveis allerede! Utrolig så fort dette kom da! Tror ikke du skal bekymre deg så mye over kiloene. Du er slank fra før av, ikke sant? Da har du jo litt flere kilo som du skal legge på deg enn oss som har bittelitt ekstra. Men lurt å prøve å spise sunt mellom måltidene, da. Ikke at jeg er så flink til det selv, bestandig, men... Man får i hvertfall ha ambisjoner om å spise sunt! Ja, tiden går jammen fort om dagen. Jeg har jo vært slank, men langt fra syltynn og jeg har måttet jobbe for å holde meg slank. Det er kanskje det som skremmer meg. Men det går nok greit. Mannen er iallfall snill og sier: "...men du er jo gravid - de ekstra kiloene kan du heller jobbe med å kvitte deg med etterpå!" Ambisjonene er absolutt til stede! Pårennende kilo hører med, og det sies det er verdt det til slutt! hihi Dessuten er jo amming rene slankekuren! Så om du skal amme, så skal du se at kiloene renner enda raskere av enn på Ja, får håpe det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #1087 Del Skrevet 31. mai 2011 Nå ble det mye prat om vekt her. Skal prøve å ikke syte mer om det nå. Istedet skal jeg prøve å fokusere på å holde meg mest mulig sunn de siste månedene. Jeg håper jeg skal klare å komme i gang med litt trening igjen nå, nå som andre ting i livet har roet seg bittelitt. Så i dag ble det svømming Det var herlig. Var kun en halvtime i vannet og svømte 1000m, men det føltes godt. Jeg svømte 500m crawl og 500m bryst. Treningene må jeg ta litt dag for dag, så det blir ingen ukesplan, men skal heller logge uka etter hvert som den går. Så da ser det så langt slik ut: Mandag: Ingen trening og generelt lite aktivitet Tirsdag: 1000m svømming Ellers har jeg begynt å se på stellebord som vi kan ha over badekar, kun på nettet må jo prøve å få sett de i virkeligheten også. De 3 aktuelle så langt er: - http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=400&produkt_nr=w3&babykos=0df58ab5c5c342ebecb1018ceaa859e3 - http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=400&produkt_nr=4830&babykos=0df58ab5c5c342ebecb1018ceaa859e3 - http://www.babyproffsen.se/produkt/visa/216:BabyCare_badkarsskoetbord Jeg liker det første best, men begge de to første er jo ganske dyre. Det siste vet jeg ikke prisen på, men det ser mye billigere ut, nesten litt for billig ut... Noen som har erfaringer med noen av disse eller som har andre å anbefale? Hvilke av de 3 liker du best? Og til slutt i dag må jeg litt for at jeg har fått vite om 2 andre venninner som venter barn - så gøy å ha andre i samme situasjon som ikke kommer så lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2011 #1088 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei Ripsy! Husker ikke om jeg har hoppet for 21 uker, så hopper nå jeg! Så koselig at to veninner av deg får barn! Det er så mye greiere når man har noen å være sammen med når man er i permisjon! Ikke minst er det flott for småttisene når de begynner å bli litt sosial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 1. juni 2011 #1089 Del Skrevet 1. juni 2011 jeg likte også det første best så kjekt med andre venniner som er gravide!er enig i det Teryaki sier ovenfor, det er sikkert kosligere å ha venniner du kan snakke mye graviditet, bleier, gulping og slikt med uten at du trenger å være redd for at de blir lei i morgen er du 22 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #1090 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei Ja, det er kjekt med andre venninner som er gravide. Og selvom vi ikke akkurat blir naboer så kommer vi til å sees ofte. I går var det mye sparking og mannen kjente for første gang flere spark da han la hånda på magen Jeg føler en enda sterkere tilknytning til den lille jenta i magen nå som jeg kjenner sterkere og tydeligere bevegelser. Åhh - som jeg gleder meg til å se henne i virkeligheten :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juni 2011 #1091 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Ååååh, så herlig at han endelig fikk kjenne jenta deres! Det er spesielt når de blir sterkere og sier ifra at "Mamma, jeg er her!". Og det er jo alltids koselig med venninner som er gravide! Her er jeg "siste" venninna som er gravid, så alle mine venninner har allerede født barna sine. Ensomt! Endret 2. juni 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #1092 Del Skrevet 2. juni 2011 Ååååh, så herlig at han endelig fikk kjenne jenta deres! Det er spesielt når de blir sterkere og sier ifra at "Mamma, jeg er her!". Og det er jo alltids koselig med venninner som er gravide! Her er jeg "siste" venninna som er gravid, så alle mine venninner har allerede født barna sine. Ensomt! Ja, det var virkelig en spesiell følelse når han lå med hånda på magen og den lille tulla sparka som bare det Det var det samme i går kveld - så nå har ho blitt sterk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #1093 Del Skrevet 2. juni 2011 Oj - tenk, jeg har jo helt glemt å fortelle at jeg har vært på en ul til. Vi fikk bekreftet at det var en jente som ser veldig frisk ut Hun lå og sov med hendene foran ansiktet Også må jeg jo for 22 uker Nei, nå er alt bare fryd og gammen her :gjeiper: (Og det beste: vekta til legen viste litt mindre enn vår vekt hjemme - sa ikke noe om det jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juni 2011 #1094 Del Skrevet 2. juni 2011 Oj - tenk, jeg har jo helt glemt å fortelle at jeg har vært på en ul til. Vi fikk bekreftet at det var en jente som ser veldig frisk ut Hun lå og sov med hendene foran ansiktet Også må jeg jo for 22 uker Nei, nå er alt bare fryd og gammen her :gjeiper: (Og det beste: vekta til legen viste litt mindre enn vår vekt hjemme - sa ikke noe om det jeg...) Gratulerer med den lille frøkna du også! (selv om vi på en måte visste at det var ei frøken inni der). Åååh, så skjønt! Her var det full hopp og sprett, og munn som åpnet seg. Var glad jeg fikk sett henne hoppe rundt og ikke bare sove (det gjorde hun på første). og for 22 uker! Det går unna dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #1095 Del Skrevet 2. juni 2011 Gratulerer med den lille frøkna du også! (selv om vi på en måte visste at det var ei frøken inni der). Åååh, så skjønt! Her var det full hopp og sprett, og munn som åpnet seg. Var glad jeg fikk sett henne hoppe rundt og ikke bare sove (det gjorde hun på første). og for 22 uker! Det går unna dette her! Jeg fikk se henne i farta sist gang, så det var greit - var jo skjønn der ho lå og sov også Og jeg fikk igjen når jeg gikk og la meg med full fest inni der . Blir jo helt tullete av det her - det er så morsomt. Og magen vises skikkelig nå også Utrolig hvor mye den har vokst de siste 3-4 ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juni 2011 #1096 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg fikk se henne i farta sist gang, så det var greit - var jo skjønn der ho lå og sov også Og jeg fikk igjen når jeg gikk og la meg med full fest inni der . Blir jo helt tullete av det her - det er så morsomt. Og magen vises skikkelig nå også Utrolig hvor mye den har vokst de siste 3-4 ukene. Naaaawh! Man blir litt tullete, når man kjenner all den sprellinga inni der. Kjenner dog når hun er aktiv, hun har sine tidspunkt når hun våkner opp. Så jeg vet sånn ca når jeg kan forvente å kjenne henne. Så herlig med mage! Den vokser fort nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. juni 2011 #1097 Del Skrevet 2. juni 2011 for 22 uker! Så herlig at mannen kjenner spark, og at dere har vært på enda en UL Du har en spennende tid foran deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. juni 2011 #1098 Del Skrevet 2. juni 2011 22 uker ..de siste månedene har flydd synes jeg!! Så koselig med en ekstra UL:) Var det 3dUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. juni 2011 #1099 Del Skrevet 2. juni 2011 Åh, herlig med mage, da! Kanskje på tide med et magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #1100 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) God morgen Ja, det var 3D - har hatt det alle gangene jeg Ganske fasinerende når man kan se profilen hennes, men må si det er umulig å si hvem hun ligner på. Gleder meg til å reise hjem til svigermor i sommer og kanskje få sett litt flere babybilder av Ripsymannen som bitteliten. Han hadde visstnok masse hår - noe jeg ikke hadde så mye av, så det blir spennende å se. Magebilde ja - hmmm... må tenke litt på det. Litt skremmende å legge ut bilde, selvom jeg har mast på andre om å legge ut... synes selv det er morsomt å se andre mager. Ha en fin dag alle sammen Endret 3. juni 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå